اخبار بانوان

هفتمی الهه احمدی در تفنگ 10 متر

الهه احمدی، تیرانداز المپیکی در تورنمنت فرانسه، مقامی بهتر از هفتمی تفنگ 10 متر نگرفت. تیم ملی تیراندازی که نزدیک بود به خاطر بی‌پولی، قبل از المپیک تورنمنت فرانسه را هم از دست بدهد، بالاخره دقیقه 90 راهی شد تا المپیکی‌ها خودشان را کنار رقبا محک بزنند.
کد خبر: ۹۱۲۴۸۸

در مسابقه تفنگ بادی از بین چهار دختر المپیکی ایران، تنها احمدی فینالیست شد و نتیجه‌اش هفتمی. نجمه خدمتی نهم شد و مه‌لقا جام‌بزرگ هم نوزدهمی را گرفت. تیراندازان لهستان، آمریکا و جمهوری چک اول تا سوم شدند. تیراندازان دیروز هم دوباره در تفنگ بادی 10 متر، سیبل‌ها را نشانه گرفتند.

جوانان والیبال در انتظار ویزا

تیم والیبال جوانان برای برپایی اردو در باکو، چشم به راه ویزای جمهوری آذربایجان هستند. فریسا صادقی که تیمش را برای قهرمانی آسیا آماده می‌کند، اردو در جمهوری آذربایجان یکی از برنامه‌های تدارکاتی شاگردانش بود. قرار بود این تیم، 25 خردادماه در باکو اردو بزند، اما هنوز ویزایی در کار نیست. بنایراین در صورت صدور ویزا، والیبالیست‌های جوان برای یک هفته در باکو اردو می‌زنند و گرنه از سه‌شنبه 25 خرداد در اردوی مشترکی با تیم ملی تمرین می‌کنند.

امروز، مسافر المپیاد جهانی انتخاب می‌شود

مبینا علی‌نسب و آناهیتان زاهدی‌فر، امروز برای بلیت المپیاد جهانی شطرنج زیر 16 سال در آخرین دور رقابت می‌کنند. آنها از 20 خرداد در انتخابی رو به روی هم قرار گرفته‌اند که تا پایان دو دور هر کدام یک امتیاز گرفته‌اند. علی نسب و زاهدی‌فر، دو دور دیگر مسابقه دارند که هر کدام برای برد 2/5 امتیاز لازم دارند. اگر برنده در پایان دور چهارم مشخص نشود، آن وقت دو بازی سریع انجام می‌دهند. در صورت عدم نتیجه‌گیری، دو بازی برق‌آسا و در صورت عدم نتیجه‌گیری مجدد، بازی مرگ ناگهانی بین طرفین برگزار می‌شود. مسابقات شطرنج المپیاد جهانی زیر ۱۶ سال ۳۱ تیر تا ۹ مرداد به میزبانی کشور اسلواکی برگزار می‌شود.

ملی‌پوشان دیروز، کمک مربیان امروز پینگ پنگ

آزاده سرافراز و پریسا صمدی، قهرمانان دیروز پینگ پنگ کمک مربی تیم‌های رده سنی شدند. با سیاست‌های راهبردی فدراسیون برای حمایت و توانمندسازی نیروهای انسانی متخصص و جوان، آزاده سرافراز و پریسا صمدی از قهرمانان خوشنام ملی کمک مربیان ویدا عبدی و فاطمه رجبی در تیم‌های جوانان و نوجوانان برای قهرمانی آسیا شدند.

خواهران منصوریان و هاشمی مسافران تایوان

الهه منصوریان، شهربانو منصوریان و مریم هاشمی با شکست حریف در انتخابی دوم تیم ملی بلیت تایوان را برای قهرمانی آسیا گرفتند. دومین انتخابی تیم ملی ووشو در قسمت ساندا دیروز برگزار شد که هر سانداکاری که دو پیروزی را می‌گرفت مسافر قهرمانی آسیا می‌شد. در این مسابقه الهه منصوریان در وزن منهای 56 کیلوگرم، برابر هانیه قدرتی برای دومین بار برد. شهربانو منصوریان هم در وزن منهای 65 زینب قطرانی را برد و ملی‌پوش شد. در وزن منهای 70 کیلوگرم هم مریم هاشمی با شکست فریناز نذیری و دومین بردش اسمش را در لیست مسافران تایوان نوشت. مبارزه اوزان منهای 48، منهای 52 و منهای 60 کیلوگرم به دلیل مصدومیت سانداکاران برگزار نشد. مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا 10 تا 15 شهریور در تایوان برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها