مرد میانسال که همسرش را به خاطر عضویت در گروه‌های تلگرامی با ضربه‌های چاقو کشته بود، تسلیم شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۹۷

به گزارش جام‌جم، ساعت 7 صبح چهارشنبه مردی با حضور در کلانتری 130 نازی‌آباد تهران مدعی شد همسر 47 ساله‌اش را در خانه‌شان در خیابان مدائن زخمی کرده و اکنون آمده تا تسلیم شود. ماموران با ورود به خانه این مرد، متوجه رد خون در اتاق خواب شدند. این در حالی بود که زن میانسال توسط همسایه‌ها به بیمارستان منتقل شده بود.

تحقیقات مقدماتی نشان داد، این زوج با هم پسرخاله و دختر خاله بوده‌اند و ثمره زندگی مشترکشان دو پسر و یک دختر است که دو نفر از آنها ازدواج کرده بودند. ساعتی بعد ماموران از طریق تماس مسئولان بیمارستان باخبر شدند زن میانسال به دلیل شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است.

با مرگ زن میانسال روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. با گزارش مرگ او به سعید احمدبیگی، بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران، همسر مقتول بازداشت و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شد و به قتل همسرش اعتراف کرد.

متهم بعد از ظهر چهارشنبه برای ادامه تحقیقات به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و درباره انگیزه‌اش از این جنایت به بازپرس پرونده گفت: همسرم در گروه‌های تلگرامی زیادی عضو شده بود و من این کارش را دوست نداشتم. اما او نمی‌پذیرفت و می‌گفت بزودی از من جدا می‌شود. او هر کاری که دوست داشت انجام می‌داد و سرانجام هم به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

وی اضافه کرد: با اطلاع از این ماجرا با التماس از او خواستم به خاطر فرزندانمان از تصمیمش منصرف شود که خواسته‌ام را نپذیرفت. ساعت 5/5 صبح چهارشنبه از خواب بیدار شدم، از داخل کشوی کابینت آشپزخانه کاردی را برداشتم و بالای سر همسرم رفتم.

متهم به قتل تصریح کرد: در حالی که چاقو به دست داشتم، چند مرتبه به اتاق همسرم رفتم و نمی‌دانستم باید چه کنم، سرانجام تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. این بار که بالای سر او رفتم با چاقو ضربه‌ای به قلبش زدم. با فریادهای او پسرم متوجه موضوع شد و به سمت اتاق آمد. چند ضربه دیگر هم زدم. با دیدن پسرم لباس پوشیدم، به اورژانس زنگ زدم و به خیابان رفتم. با آمدن اورژانس خانه را ترک کردم. سپس به کلانتری رفته و خود را تسلیم کردم.

متهم دیروز پس از بازجویی در دادسرای جنایی تحویل کارآگاهان پلیس آگاهی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها