«جام پانزدهم» امشب با جمع‌بندی مسابقات یورو 2016 به کار خود پایان می‌دهد

هیجان فوتبال با «جام پانزدهم»

امسال هم شبکه 3 با دستی پر و با ویژه‌برنامه جام پانزدهم، به استقبال جام ملت‌های اروپا می‌رود تا هیجان این تورنمنت جذاب فوتبالی را آن طور که هست به فوتبالدوستان ایرانی هدیه کند.
کد خبر: ۹۱۱۸۱۰

طی یک ماه آینده برنامه جام پانزدهم با تهیه‌کنندگی حسین زکایی به روی آنتن می‌رود و پیش‌بینی شده است که 36 بازی از 51 بازی رقابت‌های امسال یورو 2016 از طریق شبکه 3 سیما و این ویژه‌برنامه برای اهالی فوتبال پخش شود. جام پانزدهم، یک روز قبل از دیدار افتتاحیه یورو، یعنی از امشب (پنجشنبه 20 خرداد) با اجرای رضا جاودانی و محمدرضا احمدی به روی آنتن می‌رود. زکایی در این باره می‌گوید: علاقه‌مندان به یورو پنجشنبه و جمعه می‌توانند ویژه برنامه جام پانزدهم را بعد از اتمام اخبار ساعت 22 ببینند، اما از شنبه که روزانه 3 دیدار در چارچوب مرحله گروهی یورو برگزار می‌شود، ویژه‌برنامه جام پانزدهم نیز همه روزه از ساعت 20 شب تا 2 بامداد تقدیم اهالی فوتبال خواهد شد.

وقتی از زکایی درباره بخش‌های مختلف این ویژه‌برنامه می‌پرسیم می‌گوید: امسال با استفاده از تجربیات سال‌های اخیر دورچین متنوعی برای علاقه‌مندان به فوتبال آماده شده است که امیدواریم مورد قبول واقع شود. تاریخچه رقابت‌های یورو، معرفی 24 تیم حاضر، پخش بازی‌های کلاسیک و خاطره‌انگیز این تورنمنت، استفاده از کارشناسان فن، مربیان و بازیکنان در استادیوی 14 سیما، برقراری ارتباط با فرانسه و سایر کشورهای اروپایی که سازمان در آنها دفتر دارد ازجمله بخش‌هایی هستند که در جریان برگزاری رقابت‌های یورو برای مخاطبان فوتبالی آماده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها