بازدید بشار اسد از خط مقدم جبهه جنگ با تروریستها

نبردهای ارتش سوریه تاریخ ساز است

بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه طی سخنانی در برابر مجلس این کشور به تمجید از حضور گسترده مردم این کشور در انتخابات پرداخت و گفت: ملت سوریه بار دیگر با مشارکت بی سابقه خود در انتخابات مجلس و انتخاب نمایندگانش جهان را غافلگیر کرد.
کد خبر: ۹۱۱۴۴۵

به گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، بشار اسد افزود: خط مشی و راهنمای ما در مرحله آینده کار به خاطر دیگری است، مشابه کاری که شهید و زخمی و هر جان برکفی انجام می دهد.

رئیس‌جمهور سوریه خاطرنشان کرد: وجب به وجب خاک سوریه را همان‌طور که در پالمیرا عمل کردیم آزاد خواهیم کرد و جنگ ما با تروریسم تا ریشه‌کنی آن ادامه خواهد داشت.

اسد همچنین از چین، روسیه و ایران به خاطر کمک به سوریه در مبارزه با تروریسم تشکر کرد.

وی در عین حال افزود: نزاع های بین‌المللی سبب ایجاد درگیری‌های منطقه‌ای شده است و به طور مستقیم بر منطقه و به شکل خاص بر سوریه
تاثیر گذار بوده است.

اسد تاکید کرد: انتخابات عادی نبود بلکه در میان شرایط داخلی دشوار و کشمکش‌های سیاسی بود. ملت سوریه دنیا را با مشارکت بی‌سابقه خود غافلگیر کرد و این پیامی به دنیا بود که ملت به استقلال خود با وجود همه فشارها پایبند است. وی خطاب به نمایندگان مجلس سوریه گفت: این مشارکت بی‌سابقه، مسئولیت شما را در قبال این اعتمادی که ملت به شما کرده است، زیاد می‌کند. مسئولیت ملی شما در شرایط غیرعادی که دنیا با آن روبه‌روست صورت می‌گیرد.

اسد گفت: برای اولین‌بار پارلمان سوریه در خود هنرمند، پزشک و پدر شهید دارد تا سوریه ادامه داشته باشد.

رئیس‌جمهور سوریه بیان کرد: غرب با شراکت از سوی هر کشوری مخالفت می‌کند. ارتش ستون اساسی سوریه و حامی کشور و ضامن ملت است. نظام طایفه‌ای فرزندان یک کشور را به دشمن تبدیل می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها