یک فنجان طنز

ترامپولوژی!

این روزها آمریکایی‌ها با ظهور مردی در عرصه سیاست روبه‌رو هستند که خواب خوش را از سرشان پرانده. بله! بالاخره دست روزگار چرخید و چرخید و آمریکایی‌هایی که کابوس بیشتر کشورهای جهان بودند، خودشان به کابوس وحشتناکی دچار شدند که در خانه ترامپ صدایش می‌زنند!
کد خبر: ۹۱۰۹۲۸

ترامپ در آخرین اظهار نظر، مخالفانش را راهزن توصیف کرد. پس از این اتفاق بود که راهزنان معروف جهان اعلام کردند خوشحالند سرانجام پس از قرن‌ها بدنامی، یک افتخار بزرگ در کارنامه راهزنی‌شان ثبت شد که آن هم مخالف ترامپ بودن است!

از طرفی دولت کره شمالی هم در یک اظهار نظر عجیب اعلام کرد ترامپ یک انتخاب هوشمندانه است. که احتمالا منظورشان انتخابی بوده به هوشمندی انتخاب زورکی کیم جونگ اون بعد از مرگ کیم جونگ ایل! دراین باره می‌توان به یک ضرب‌المثل کره‌ای اشاره کرد که می‌گوید: کیم چون کیم ببیند خوشش آید! که البته واضح است در این میان بعد مسافتی میان کیم‌ها اصلا مهم نیست.

فیزیکدان‌ها هم از اوضاع فیزیکی ترامپ زیاد راضی نیستند. تا جایی که استیون هاوکینگ که با نگارش کتاب معروف جهان در پوست گردو؛ فرضیه‌های پیچیده پیدایش جهان را به زبان ساده برای عوام توصیف کرده گفته است: ترامپ فرد عوامفریبی است. خلاصه این که اگر هاوکینگ می‌توانست جهان را از پوست گردو در می‌آورد و ترامپ را داخلش قرار می‌داد و آن را جایی دور میان جنگل‌های گردو خیز جهان گم می‌کرد!

حالا کمی هم بشنوید از اهالی هالیوود ... این عزیزان که با خالی‌بندی و جلوه‌های ویژه ملت‌های زیادی را به آدامس چشم عادت دادند هم از ترامپ می‌ترسند. جانی دپ به صورت رسمی اعلام کرده که از ترامپ می‌ترسد و جورج کلونی هم گفته اظهارات ترامپ در مورد مسلمانان درست نیست. اهالی هالیوود تازه متوجه شدند جهان را نه جوکر تهدید می‌کند نه حمله آدم فضایی‌ها و نه پروفسورهای دیوانه ... بلکه دشمن شماره یک جهان، ترامپ خودشان است!

اما جنجال ترامپ و صادق خان ـ شهردار مسلمان لندن ـ هم جالب توجه است. بعد از ادعاهای ترامپ در مورد مسلمانان، صادق خان هم رودربایستی را گذاشت کنار و رک و راست گفت: ترامپ یک احمق است! همان‌طور که شما بهتر از من می‌دانید، اصولا انگلیسی جماعت خیلی سخت و دیر عصبانی می‌شود و تازه وقتی هم عصبانی شود خیلی دیر و سخت طرف مقابل را احمق خطاب می‌کند ... حالا دیگر خودتان ببینید گفته‌های ترامپ با شهردار لندن چه کرده که تمام این پروسه طولانی را در چند ثانیه طی کرده (حتی سریع‌تر از صفر تا صد بوگاتی شیرون!)

اما نقل قول آخرمان از خود ترامپ است. او گفته: اگر هیلاری کلینتون مرد بود 5 درصد هم رای نداشت! و ظریفی بعد از خواندن این حرف گفت: اگر ترامپ هم زن بود با این اخلاق مزخرف و قیافه عجیب و غریب نه تنها الان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نبود، بلکه حتی بعید بود به عنوان یکی از اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه فرزندش هم بتواند پنج تا رای جمع کند.

علی زراندوز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها