توی شرایطی که همه دنبال این هستن که یه جوری کالا و خدماتی که دارن به ملت عرضه می‌کنن نرخش رو ببرن بالا، یک نهادی سازمانی پیدا بشه بگه آقا ما فعلا افزایش شهریه نداریم، آدم لذت می‌بره و البته از تعجب هم شاخ درمیاره.
کد خبر: ۹۱۰۵۸۵

آن طور که سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده این نهاد آموزشی فعلا تا مهر ۹۵ افزایش شهریه نخواهد داشت، خدا خیرتان بدهد که در فصل تعطیلی شهریه‌تان را افزایش نمی‌دهید! از این مزاح که بگذریم دستتان زیر سر مدارس غیرانتفاعی که روز به روز دارند میلیون میلیون می‌گذارند روی شهریه‌هاشان.

آقای سخنگو تاکید کرده است که هیچ‌کدام از واحدهای دانشگاه آزاد حق ندارند حتی در ترم تابستان هم شهریه را بالا ببرند. علوی فاضل در همین ارتباط ادامه داده: این گفته به این معناست که شهریه ثابت دانشجویان موجود دانشگاه مثل سال گذشته هیچ افزایشی نداشته و تنها شهریه متغیر می‌تواند حداکثر به میزان 15 درصد افزوده شود.

او با تاکید بر این نکته که سقف افزایش شهریه متغیر حداکثر تا 15 درصد است، گفت: طبق مصوبه هیات‌های امنای استانی این اختیار به استان‌ها داده شده که افزایش شهریه در رشته محل‌های استان از صفر تا 15 درصد اعمال شود. به همین سبب ممکن است با تشخیص استان‌ها شهریه متغیر دانشجویان فعلی یک رشته محل هیچ‌گونه افزایشی نداشته و یک رشته محل حداکثر تا 15 درصد شهریه آن افزایش پیدا کند. البته نمی‌خواهیم اجر دانشگاه آزاد را ضایع کنیم، اما در شرایطی که برخی به شوخی در گروه‌ها و فضاهای مجازی به دختران دم بخت کنایه می‌زنند و می‌گویند: « کو شوهر، مگه شوهر گیر میاد» حالا ما هم باید بگوییم حالا با این همه دانشگاه و کم شدن نسبت کنکوری‌ها به صندلی‌های دانشگاه ها، «کو دانشجو، مگه دانشجو گیر میاد» بالاخره توی این شرایط باید هم آدم فکر مشتری مداری باشه!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها