خشم اماراتی ها از BMW

تبلیغ جدید شرکت "BMW" خشم اماراتی ها را برانگیخت.
کد خبر: ۹۰۹۹۶۴
خشم اماراتی ها از BMW

به گزارش جام جم نما، هواداران باشگاه فوتبال العین در امارات، با اعتراض به تبلیغ تازۀ "BMW"، حذف آن را خواستار شده اند. در این کلیپ که برای تبلیغ محصولات جدید شرکت "BMW" ساخته شده است، بازیکنان باشگاه العین در یکی از بازی های رسمی، مشغول سر دادن سرود ملی کشور خود هستند که ناگهان سرود ملی را نیمه کاره گذاشته و برای سوار شدن به خودروهای "BMW"، که در پارکینگ استادیوم قرار دارند، با یکدیگر مسابقه می دهند.

هواداران باشگاه العین، این تبلیغ را توهینی به سرود ملی امارات تلقی کرده و با ایجاد هشتگی در شبکه های اجتماعی، حذف آن را خواستار شده اند.

رانیا البستکی، از فعالان شبکه های اجتماعی، بازیکنان العین را قربانی این تبلیغ خواند و نوشت: "در ساخت این تبلیغ، مسائلی بسیار بدیهی، نادیده گرفته شده اند. پس میهن پرستی چه می شود؟ آیا اکنون نباید فریاد دفاع از سرود ملی سر داد؟"
احمد عتیق عبود نیز در تویتی بر روی تویتر نوشت: "سرود ملی خط قرمز است و باشگاه بزرگی مانند باشگاه العین، باید مدافع میهن باشد نه این که عکس این عملکرد را داشته باشد."
گفتنی است که شرکت "بی ام و" اسپانسر مالی باشگاه العین است و در ازای اهدای خودروهای این شرکت به بازیکنان این باشگاه، قرار شده است که نشان این شرکت، در جای جای باشگاه العین، نصب و تبلیغ شود.
نام و شمارۀ پیراهنِ هر یک از بازیکنان تیم العین، بر روی در خودرو درج شده است.

منبع: شبکه العالم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
احسان مجد
-
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
۰
۰
شكرخدا خود خانم"البستكی جواب خودشوداده وفقط یه اشاره كوتاه میكنم
بله درسته،كجاست اون میهن پرستی كه الان وطن وخاك خودشونوپایگاه مزدوران وسربازان شیاطین غربی كردن؟
كجاست اون عرق وتعصب دینی،فرهنگی،مذهبی كم شدن ملعبه سیاست های صهیونیستی،امریكایی وبنی سعود وهواپیماهایی كه مسیرتكافشون بایدبه سمت اراضی اشال شده اسلامی عربی باشه به سمت كشوربرادروهم كیش ومستضعف وفقیرخودش یمن؟كجاست اون وجدان واخلاق اسلامی كه از امت رسول الله سراغ داریم كه بجای سردكردن گلوله هاوموشكهای اسلحه های نظامی خودشون درسینه وبرسردشمن اسلام ومتجاوزین ودشمنان قسم خورده مسلمین باشه درسینه وبرسرهای بی پناه ومسكین پیرمردان وپیرزنان وزنان وكودكان بی پناه وبی دفاع هم عرق ودین خودشون مردم بیچاره یمن جامیگیره وسرادیرمیشه؟
كجاست اون ذكات مالی كه قریب به یكصدبارخداونددرقران به اون اشاره كرده وعوض اینكه پشتوانه وكمك ودفاع دستگیری ازم
كجاست اون ذكات مالی كه قریب به یكصدبار خداونددرقران به اون اشاره كرده وعوض اینكه صرف كمك ودفاع وپشتیبانی ودست گرفتن ازمسكینان ومستضعفین امت رسول الله بشه صرف سربریدن بی گناهان ازپیروجوان وزن وكودك درعراق وسوریه ویمن میشه وخرج جنگ افزارهای استفاده شده برای ریختن خون مسلمانان اعم ازشیعه وسنی وحتی مسیحیان ودیگرمذاهب موجود دراون كشورهامیشه

ایاخانم"البستكی"ازاین منظر نیزمتاسف بودن ونسبت به نوع سیاست هاواقدامات وجنگ افروزی هاوخباثت های این چندسال اخیرروءساوحكام امارات معترض؟!؟!
من فكر نمیكنم


با احترام
احسان مجد
احسان مجد
-
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
۰
۰
وقتی به نظرات مخاطبین وبازدیدكنندگان اهمیتی داده نمیشه ونظرات ارسالی ثبت ونشر نمیشه ازسمت شما! خوب پس چه فایده از نظرخواهی؟؟!
خلیج همیشه فارس
-
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
۰
۰
حالا خودشان ثابت كردند كه شیخ نشینهای خلیج فارس كشور نیستند كه فرهنگ داشتن سرود ملی را داشته باشند . لطفا این تبلیغ را در شبكه های مجازی وتلوزیون به نمایش بگذارید تاپاسخی باشد به بیهویتی آنها

نیازمندی ها