فوتبال اروپا

«لوا» فروشی نیست

با وجود مذاکرات مدیر برنامه‌های روبرت لواندفوسکی با رئال مادرید، باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد قصد فروش ستاره لهستانی خود را ندارد.
کد خبر: ۹۰۹۳۳۹

لواندوفسکی که فصل گذشته 30 گل در بوندس‌لیگا به ثمر رساند، هنوز سه سال از قراردادش باقی‌مانده است، با این حال او و بایرن در ماه آوریل در مورد تمدید قرارداد به توافق نرسیدند. با این حال کارل هاینس رومنیگه رئیس بایرن مونیخ در آخرین اظهارنظر خود عنوان کرد باوارایی‌ها این ستاره را به هیچ قیمتی از دست نخواهند داد: ‌ یک چیز را به طور قطع می‌دانم. روبرت لواندوفسکی در فصل آینده برای بایرن مونیخ توپ خواهد زد. لازم نیست به چیز دیگری فکر کنیم.

بازداشت مدافع پاری‌سن‌ژرمن

سرژی آئوریه که بامداد دیروز در حال ترک کافه‌ای در پاریس بود، به‌دلیل توهین به پلیس بازداشت و به بازداشتگاه منتقل شد. شبکه تلویزیونی «Europe1» فرانسه همچنین مدعی شد که مدافع پاری‌سن‌ژرمن با پلیس پاریس درگیری فیزیکی جزیی هم داشته و متهم به خشونت برابر پلیس است. مدافع 23 ساله پاری‌سن‌ژرمن که گفته می‌شود احتمالا در تابستان از این تیم جدا خواهد شد، سابقه بدرفتاری در بیرون از مستطیل سبز داشته است.

توافق ایگواین با لیورپول

هر چند ایگواین با ناپولی دو سال دیگر قرارداد دارد، اما خبرهای زیادی درباره جدایی او به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد که خود این بازیکن آرژانتینی هم دوست داشته باشد بازی در تیم بزرگ‌تری را تجربه کند. در همین زمینه روزنامه دیلی میرر انگلیس دست به افشاگری بزرگی زد تا جایی که اعلام کرد ایگواین تیم بعدی خود را انتخاب کرده و فصل بعد برای لیورپول به میدان خواهد رفت. بایرن‌مونیخ هم از مشتریان جدی این بازیکن آرژانتینی است، اما باید دید او در نهایت چه تیمی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب خواهد کرد.

حمایت جان تری از مورینیو

جان تری، کاپیتان چلسی به ستایش از خوزه مورینیو پرداخت و تاکید کرد این مربی پرتغالی می‌تواند روزهای خوبی را با شیاطین سرخ رقم زند. تری گفت: قرارداد با مورینیو خبر خیره‌کننده‌ای برای هواداران منچستریونایتد بود. اطمینان دارم که هواداران و بازیکنان یونایتد از این خبر خوشحال شدند. من بارها گفته‌ام که مورینیو بهترین مربی‌ای بوده که با او کار کرده‌ام. امیدوارم او در تیم جدیدش موفق باشد چراکه هم مرد بزرگی است و هم مربی بزرگی.

جان تری سه بار با مورینیو قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کرد. او با رافائل بنیتس و دی متئو هم به ترتیب قهرمانی در لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها