در این فیلم شاهد صحنه‌هایی از بیرون کشیدن یک مار پیتون 3 متری از داخل چاه دستشویی منزل مردی که مورد حمله پیتون قرار گرفته بود خواهید بود.
کد خبر: ۹۰۸۸۴۲
حمله مار پیتون 3 متری به مرد تایلندی در دستشویی +فیلم

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از مشیبل، مار پیتون 3 متری با حمله یک به مرد تایلندی از داخل چاه دستشویی ، بدن او را گاز گرفته و به شدت مجروح کرد.

«آتاپورن بونمک چوی» هنوز از شوک حمله این میهمان ناخوانده درنیامده از روی تخت بیمارستان لبخند بر لب با شبکه‌ تلویزیون محلی مصاحبه می‌کرد. اما عکس‌های دستشویی غرق در خون این مرد در استان «چچنگ سائو» در شرق شهر بانکوک پایتخت تایلند، شهادت می‌داد که مرد بد اقبال چه لحظات سخت و وحشتناکی را در طی حمله این حیوان سپری کرده است.

مرد مجروح 38 ساله به شبکه 7 تلویزیون تایلند گفت که پیش از آن‌که همسرش و همسایه‌ها به کمک او بشتابند، چگونه برای مدت نیم ساعت در حال نبرد و دست و پنجه نرم کردن با مار پیتون 3 متری بوده است. پس از این‌که همسر آتاپرن طنابی را محکم به دور گردن مار بست و با بستن یک سر طناب به دستگیره در دستشویی مار را مهار کرد، مرد پیش از آن‌که در اثر درد و خونریزی بیهوش شود موفق شد به هر ترتیبی شده بود آرواره‌های مار را از هم باز کرده و خود را خلاص سازد.

سرانجام ماموران آتش‌نشانی با باز کردن و جدا ساختن سنگ دستشویی از کف آن، در حالی که نیمی از بدن مار پیتون هنوز داخل چاه دستشویی بود با گرفتن طنابی که به گردن مار بسته شده بود ابتدا باقی بدن او را از چاه فاضلاب بیرون کشیده و سپس با انتقال سنگ دستشویی به همراه مار به خارج از منزل، حیوان را از داخل آن درآوردند. سپس مار را به خارج از شهر انتقال داده و در محیط حیات وحش آزاد کردند.

پزشکان بیمارستان به آتاپرن گفتند که خوشبختانه علیرغم جراحت وارد شده و خونریزی شدید، صدمه جدی به او وارد نشده و بزودی بهبود خواهد یافت.

« چوتیما پینچارئون » پزشک معالج بیمارستان می‌گوید: « خونسردی و خوش‌اخلاقی اتاپرن واقعا موجب تعجب همه شده است. چون در حالی که همسر و فرزندان او هنوز از این اتفاق شوکه هستند، او که بر روی تخت بیمارستان بستری است تمام روز در حالی که لبخند بر بر لب دارد با نشریات مصاحبه می‌کند.»

مترجم : جواد ودودزاده - جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها