هواداران تراکتورسازی تبریز متحد شده‌اند برای دیدار مقابل النصر امارات، راهی ورزشگاه شوند و به سرخپوشان برای کسب پیروزی 3 بر صفر و جبران شکست سنگین 4بر یک در دیدار رفت کمک کنند تا این تیم به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2016 برسد.
کد خبر: ۹۰۷۳۴۶

اتحاد تبریزی‌ها که در فضای مجازی رقم خورده به حدی است که آنها قول داده‌اند حتی یک صندلی و سکوی خالی در ورزشگاه باقی نگذارند و با حضور حداکثری‌شان، به صعود این تیم کمک کنند. با این حال در مورد نتیجه‌گیری تراکتور شک و تردیدهایی وجود دارد؛ این که آیا سرمربی تراکتور می‌تواند راهی برای صعود تیم پیدا کند و نتیجه شکست تحقیرآمیز دور رفت را جبران کند یا نه؟

موضوع عجیب وحید

با اتمام فصل پانزدهم، استقلالی‌ها نمی‌دانند تکلیف فهرست خروجی‌شان چه می‌شود. یکی از بازیکنانی که در مورد ماندن یا رفتنش بحث‌های زیادی مطرح می‌شود، وحید طالب‌لوست؛ دروازه‌بان محبوب هواداران و بازیکنی که برای حضور در استقلال حتی حاضر شد قیمت نیمکت‌نشینی را بپردازد. وحید هنوز تصمیمی برای جدایی خودخواسته از استقلال نگرفته و منتظر تعیین تکلیف کادرفنی فصل آینده این تیم است. به هر حال کسی نمی‌داند آیا وحید فرصت ادامه همکاری با تیم را پیدا می‌کند یا نه، اما در این شرایط، معمولا بازیکنان تصمیم اول و آخر را می‌گیرند و سرنوشت‌شان را به نظر مسئولان باشگاه گره نمی‌زنند. به همین علت موضوع وحید طالب‌لو کمی عجیب به نظر می‌رسد.

جانشین سجاد در خرمشهر کیست؟

سجاد شهباززاده، مهاجم گلزن و گلساز استقلالی‌ها به خاطر محرومیت، فینال جام حذفی را که 10 خردادماه در خرمشهر برگزار می‌شود،از دست داده است. در غیاب این بازیکن، پیشانی خط حمله آبی‌ها نمی‌تواند زهر لازم برای کسب پیروزی و زدن گل‌های زیاد را داشته باشد، اما جانشین سجاد برای بازی در فینال از سوی کادرفنی مشخص شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قرار است آرش برهانی به پست مهاجم هدف بیاید و برای استقلال در آن پست توپ بزند. آرش سال‌ها برای استقلال در پست مهاجم هدف بازی کرده و یکی از بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود.

4 پیشنهاد هلندی برای گوچی

بعد از این که رضا قوچان‌نژاد از تمدید قراردادش با چارلتون سقوط کرده به دسته دوم انگلیس خودداری کرد این باشگاه هفته گذشته رسما از پایان همکاری دو طرف خبر داد تا به این ترتیب راه برای پیوستن این مهاجم به تیم‌های دیگر هموار شود.

در شرایطی که راجع به مقصد آتی قوچان‌نژاد حرف و حدیث‌های زیادی به گوش می‌رسید و حتی برخی منابع از احتمال حضور او در MLS آمریکا یا لیگ ستارگان قطر خبر می‌دادند این بازیکن تصمیمش را برای فصل آتی اتخاذ کرده و قصد دارد دوباره فوتبالش را در سرزمین لاله‌ها ادامه دهد.گوچی در حال حاضر از چهار تیم هرنوین، توئنته، اوترخت و نایمخن برای فصل آتی پیشنهاد رسمی دریافت کرده که بنا به ادعای سایت‌های خبری هلندی او در یک قدمی توافق با باشگاه سابقش هرنوین است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها