کوتاه از فوتبال

متمم 750 میلیونی دایی

در حالی سازمان لیگ در ابتدای لیگ پانزدهم در بخش رقم قرارداد بازیکنان و مربیان را پیش از این مقابل نام علی دایی مبلغ «یک میلیارد تومان» درج کرده بود این رقم در روزهای گذشته به یک میلیارد و 750 میلیون تومان افزایش یافت.
کد خبر: ۹۰۷۳۱۵

یدالله سلیمانی عضو کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در این خصوص گفت: در فاصله سه یا چهار هفته به پایان رقابت‌های لیگ برتر متممی از سوی باشگاه صبا به ما ارائه شد که براساس آن ما رقم قرارداد سرمربی این تیم را در سایت سازمان لیگ تغییر دادیم!

اسپارتاک، خواهان جذب آزمون

یکی سایت روسی روز بعد از بسته شدن پرونده این فصل لیگ برتر روسیه مدعی شد باشگاه اسپارتاک مسکو برای خرید سردار آزمون از باشگاه روبین کازان دست به کار شده و نخستین بسته پیشنهادی‌اش برای جلب رضایت مهاجم ایرانی و کازانی‌ها را ارائه داده است.این سایت روسی با اشاره به حضور احتمالی قربان بردی اف روی نیمکت رهبری باشگاه قدیمی اسپارتاک مسکو نوشت: «سردار آزمون بعد از درخششی که در پیراهن تیم روستوف داشت حالا مد نظر تیم‌های بزرگی قرار گرفته است، اما اسپارتاک که بشدت خواهان همکاری با قربان بردی اف است قصد دارد این مهاجم ایرانی را که بازیکن موردعلاقه این مربی محسوب می‌شود شکار کند.»

خطیبی تمدید کرد

سرمربی ماشین‌سازی تبریز هدایت این تیم را در لیگ برتر هم برعهده خواهد داشت. رسول خطیبی سرمربی فصل گذشته ماشین‌سازی تبریز که این تیم را به لیگ برتر بازگرداند، دیروز دوشنبه قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد و به این ترتیب در لیگ برتر هم سکان هدایت ماشین سازی در دست خطیبی خواهد بود.

اعلام زمان نقل و انتقالات

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ زمان نقل و انتقالات لیگ برتر و لیگ دسته اول فصل 96 ـ 95 را اعلام کرد. مصطفی شهبازی گفت: زمان نقل و انتقالات لیگ برتر و لیگ دسته اول به طور همزمان در فصل 96 ـ‌ 95 از 25 خرداد آغاز می‌شود و به مدت 84 روز (12 هفته) ادامه دارد و در روز 15 شهریور 1395 به پایان می‌رسد. در این بازه زمانی باشگاه‌ها می‌توانند طبق آئین‌نامه نقل و انتقالات اقدام به جذب بازیکن کنند و بازیکنان هم می‌توانند از باشگاه اولیه خود جدا شوند و به باشگاه دیگری در این مدت زمانی بروند. مدت زمان نقل وانتقالات به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

مگویان به فینال حذفی می‌رسد

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های پرویز مظلومی برای دیدار فینال همزمانی دیدار فینال با «فیفا دی» بود که تیم ملی ارمنستان برای آن روزها اردو و دیدار با تیم ملی آمریکا را در دستور کار قرار داده بود. این موضوع کار را به سه بار نامه نگاری کشاند و البته در نهایت بزرگ‌ترین دغدغه پرویز مظلومی برای قلب دفاع حل شد و مگویان می‌تواند استقلال را در فینال جام حذفی همراهی کند.

مسعود شجاعی مقابل بنفیکا

الغرافه قطر که در این فصل مسعود شجاعی مهاجم ملی‌‌پوش کشورمان را در ترکیب خود دارد، قرار است اردوی تدارکاتی پیش فصل خود را در کشور پرتغال برپا ‌کند. اردوی تدارکاتی الغرافه از 29 خرداد تا 17 تیر ادامه دارد و یاران شجاعی قرار است در این اردو سه دیدار دوستانه با باشگاه‌های استرول برایا، تیم دوم بنفیکا و اف‌سی بالنسیس انجام دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها