سینمای انگلستان با درام جنگی «قلعه سنگی»، بخش هایی از ناگفته های جنگ عراق را تعریف می کند. هنری کاویل بازیگر اصلی این فیلم است.
کد خبر: ۹۰۶۸۵۷
سوپرمن مدافع «قلعه سنگی» می شود!

به گزارش جام جم آنلاین ، تماشاگران سینما که کاویل را برای بازی در نقش سوپرمن ابرقهرمان می شناسند، در این فیلم چهره تازه ای از وی را خواهند دید.

داستان «قلعه سنگی» در روزهای اشغال کشور عراق توسط نیروهای نظامی آمریکا و انگلستان رخ می دهد، جایی که سربازان خارجی در شهرهای آن حضور پررنگی دارند.

در این داستان، گروهی از نظامیان خارجی باید از یک دهکده کوچک در مقابل حمله نیروهای بازمانده از ارتش صدام حسین محافظت کنند.

به نوشته هالیوود ریپورتر، هنری کاویل در فیلم در نقش کاپیتان سیورس بازی می کند. او فرماندهی نیروهای خارجی مستقر در دهکده را به عهده دارد.

فرناندو کومبرا فیلم ساز آمریکای لاتینی تبار سینما، کارگردانی «قلعه سنگی» را انجام داده است. فیلم نامه غیراقتباسی و اصیل فیلم را کریس روسنر نوشته است.

تهیه کنندگان فیلم در شرکت مستقل فیلم سازی تری هاوس پیکچرز، قصد داشتند یکی از نقش های مهم فیلم را به لوک ایوانز بدهند. اما مشکلات کاری، مانع از حضور وی در این درام مستقل شد.

نیکلاس هولت که در چند سال اخیر توانشته موفقیت هایی در دنیای بازیگری کسب کند، نقش مقابل هنری کاویل را در «قلعه سنگی» بازی کرده است.

این فیلم هم اکنون در مراحل پایانی تولید قرار دارد و برای اواخر فصل پائیز، به نمایش عمومی درمی آید. از حالا پیش بینی موفقیت اسکاری برای این فیلم می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها