فرمانده انتظامی تهران بزرگ با رد شایعه بمب گذاری در تهران پارس محدوده خاک سفید گفت: انفجار به دلیل دپوی مواد محترقه بوده است.
کد خبر: ۹۰۶۱۷۵
تکذیب خبر بمب گذاری / انفجار تهرانپارس مواد محترقه بود

به گزارش جام جم آنلاین ، سردار حسین ساجدی نیا گفت: صبح امروز ۲۹ اردیبهشت ماه مقارن ساعت ۱۰ و ۱۲ دقیقه انفجاری در محدوده منطقه تهرانپارس، در شرق تهران اتفاق افتاد که بلافاصله نیروهای پلیس و واحد های امدادی در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از بررسی مشخص شد جوان ۲۵ ساله ای که مشغول جمع آوری مواد بازیافتی سطل زباله بود، متوجه بسته ای شده و قصد بیرون آوردن آن را داشت اما انفجار ناگهانی بسته مذکور به مجروحیت جوان از ناحیه دست و صورت منجر شد.

وی افزود: به دنبال این موضوع کارشناسان چک و خنثی سازی پلیس، بلافاصله در محل، حاضر و نسبت به بررسی حادثه اقدام کردند که در بررسی های فنی مشخص شد مواد استفاده شده شامل مواد محترقه دست ساز بوده و هیچ گونه اثری از وجود مواد منفجره در بسته مذکور دیده نشد.

رییس پلیس تهران بزرگ در ادامه ضمن توصیه به شهروندان در خصوص عدم نگهداری مواد محترقه و خطرساز در منزل، گفت: شهروندان در نظر داشته باشند که نگهداری مواد محترقه، خطرناک بوده و امکان بروز حادثه در هر لحظه وجود دارد و بر همین اساس از شهروندان درخواست می شود در صورت وجود مواد محترقه در منزل و محل کار، موارد را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا ماموران چک و خنثی سازی پلیس پایتخت نسبت به جمع آوری آن اقدام کنند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها