درخشان: همسر نیلسون باعث شد از پرسپولیس برود، نه من

اگر سوشا بد بود، چرا نگهش داشتند؟

بعد از نایب‌قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، نام حمید درخشان سرمربی فصل قبل این تیم هم وسط آمد. او از سوی برخی طرفداران به عنوان یکی از عاملان نایب‌قهرمان شدن پرسپولیس، مطرح شد. می‌گفتند او چرا نیلسون برزیلی را رد کرد و سوشا را نگه داشت؟ که اگر این کار را نمی‌کرد، پرسپولیس امسال می‌توانست قهرمان شود. حمید درخشان اما در این باره به روزنامه جام‌جم می‌گوید: «چرا این حرف‌ها را می‌زنند؟
کد خبر: ۹۰۵۸۹۹

مگر سوشا بد نبود، چرا او را اول فصل رد نکردند؟ چرا نگهش داشتند که الان مرا مقصر کنند؟ اول فصل ماشالله همه در باشگاه به یارگیری کمک می‌کردند و پول هم که بود. مگر سوشا قرارداد 120 ساله بسته بود؟ می‌دیدند خوب نیست او را کنار می‌گذاشتند و الان این بهانه‌ها را نمی‌گرفتند. به خدا درست نیست که هر بار هر اتفاقی می‌افتد، سریعا اسم ما را وسط می‌کشند و می‌گویند ما مقصر بودیم. شما که ماشالله خودتان چشم و گوش دارید و همه چیز را می‌فهمید. اگر سوشا بد بود، ردش می‌کردید. وقتی نگهش داشتید یعنی راضی بودید که او بماند.»

درخشان در پاسخ به این پرسش که اگر نیلسون را فصل قبل کنار نمی‌گذاشتید، کلا به نفع خودتان و پرسپولیس نمی‌شد، می‌افزاید: «کی گفته من نیلسون را کنار گذاشتم؟ این اخباری بود که رسانه‌ها نوشتند. کل ماجرا این بود که همسر نیلسون نمی‌خواست او در ایران بماند. گفت که شرایط برای زندگی ما در اینجا مهیا نیست و می‌خواهیم برویم. این شد که نیلسون از پرسپولیس رفت. وگرنه بنده هیچ‌وقت نگفتم برود.»

مربی سابق پرسپولیس حرف‌های خود را این‌طور ادامه می‌دهد: «مگر سوشا فصل قبل برای خود ما خوب کار کرد؟ بنده با او به مشکل هم خوردم. خب کادر فنی این چیزها را می‌دید و انتخاب می‌کرد. حتما با علم به همه اتفاقات سوشا را انتخاب کردند. پس این حرف‌ها درست نیست که بنده مقصر بوده‌ام.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها