فائزه هاشمی در همایش احزاب و آینده اصلاحات:

برخی اصلاح‌طلبان و دولتی ها از ریاست لاریجانی حمایت کردند

انتشار عکسی از فائزه هاشمی در شبکه‌های اجتماعی، واکنش‌های گسترده‌ای را برانگیخته است.
کد خبر: ۹۰۵۵۱۵

آیت‌الله مکارم‌شیرازی از مراجع تقلید در این خصوص گفت: شنیدیم دختر یکی از شخصیت‌های معروف سیاسی به دیدار دوستانه یکی از سران مجرم فرقه ضاله بهائیت رفته و در مجلسی زیر عکس یکی از سران این فرقه ضاله از او عملا تشکر کرده است. اینجانب منتظر بودم ببینم کسی اعتراض می‌کند یا نه؟ دیدم متأسفانه خبری نیست تا این‌که امروز شنیدم پدر او اعتراض ملایمی کرده که جای شکرش باقی است، ولی چرا دیگران سکوت کردند؟ مگر این کار یکی از منکرات مسلم نیست؟ آیا جای نهی از منکر ندارد؟ بنده به سهم خود این‌گونه کارها را بشدت محکوم می‌کنم و معتقدم این جرم از نظر شرعی قابل تعقیب است، زیرا تقویت دشمنان اسلام و نظام از نظر شرعی جرم محسوب می‌شود و می‌توان مجرم را تعقیب کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، آیت‌الله مکارم‌شیرازی ادامه داد: باید توجه داشت مخالفت ما با فرقه ضاله، تنها به دلیل دشمنی آنها با اسلام و توطئه علیه مسلمانان نیست؛ بلکه آنها به یقین جزو عوامل بیگانه مانند آمریکا و اسرائیل هستند.وی تصریح کرد: مهم‌ترین مرکز این فرقه در آمریکاست و مرکز مهم دیگری از آنها در اسرائیل است و در طول تاریخ حیات منفور آنها، همواره دشمنان اسلام از آنها استفاده ابزاری کرده و می‌کنند.

سران بهائیت از کشورهای بیگانه دستور می‌گیرند

در همین ارتباط دیروز آیت‌الله آملی‌لاریجانی، رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی تاکید کرد: متاسفانه برخی با هنجارشکنی از بهائیت حمایت می‌کنند، درحالی که سران بهائیت با کشورهای بیگانه اتصال دارند و از آنها دستورهای امنیتی می‌گیرند. وی افزود: اسباب تاسف است که در روزگار ما گاهی در کشور امام زمان(عج)، هنجارشکنی‌هایی می‌شود که غیرقابل هضم است. آملی لاریجانی با اشاره به این‌که دفاع از بهائیت هیچ معنایی در کشور امام زمان ندارد، گفت: بهائیت دین نیست و مجعول ساخته شده اجانب و استعمارگران است.

رئیس دستگاه قضا افزود: بحث برخورد با بهائیت بحث جدایی است و اکنون نمی‌خواهم بگویم که با فکر و عقیده می‌خواهیم کسانی را به زندان بیندازیم و اینها حرف‌های دروغی است که رسانه‌های غربی برای تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی ایران و قوه قضاییه مطرح می‌کنند. ما کسی را برای عقیده‌اش زندان نبرده‌ایم، اما بنا نیست هر کسی بلندگو دست گرفت و ادعای دین کرد، ما عقیده او را دین بشناسیم. وی اضافه کرد: مساله مهم در برخورد با بهائیت با کسانی است که برخلاف امنیت کشور اقدام می‌کنند. آنها که از بهائیت حمایت می‌کنند، هیچ‌گاه از خودشان پرسیده‌اند که بیت‌العدل بهائیت که مقر فرماندهی آنهاست، چرا در رژیم صهیونیستی مستقر است؟

رئیس دستگاه قضا گفت: اینها که این روزها ندای حقوق بشری می‌دهند، توجه کنند کشوری که صددرصد دشمن جمهوری اسلامی ایران است، مرکز فرماندهی بهائیت شده است.

آملی‌لاریجانی خاطرنشان کرد: براساس مرامنامه و اساسنامه بهائیت، اگر دستورهای بیت‌العدل با قوانین کشوری مخالفت کرد، می‌توانند آن قوانین را نقض کنند؛ آیا با این گروه می‌شود با عنوان حقوق بشری برخورد کرد؟

برخورد قاطع می‌کنیم

رئیس قوه قضاییه هشدار داد: متاسفانه برخی با هنجارشکنی از بهائیت حمایت می‌کنند و در این میان کسانی که منتسب به مسئولان جمهوری اسلامی هستند و این کار را می‌کنند، باید از این کارهایشان شرم کنند، چراکه از گروه‌های خلاف دین و مذهب حمایت می‌کنند. ما به عنوان دستگاه قضایی در جایی ورود می‌کنیم که عنوان مجرمانه پدید آید و اگر این هنجارشکنی به حد عناوین مجرمانه برسد، برخورد قاطع خواهیم کرد. در همین زمینه ما هیچ محاسبه‌ای هم نمی‌کنیم که چه ‌کسی، چه نسبتی با چه کسی دارد، ما کار خودمان را انجام می‌دهیم. همزمان سیدعلی طاهری، عضو هیأت رئیسه فراکسیون روحانیت مجلس نیز تاکید کرد: قوه قضاییه باید با قاطعیت و بدون ملاحظه به موضوع دیدار فائزه هاشمی با یکی از سران فرقه بهائیت رسیدگی و به وظیفه قانونی خود در این‌باره عمل کند.

سهراب صلاحی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور هم طی نامه‌ای به دادستان عمومی و انقلاب تهران خواستار تعقیب، محاکمه و مجازات نسبت به عمل خلاف امنیت فائزه هاشمی در تقویت فرقه ضاله بهائیت در چارچوب قانون و شرع مقدس اسلام شد.

کنایه آشنا به فائزه هاشمی

همچنین در پی دیدار اخیر فائزه هاشمی با فریبا کمال‌آبادی عضو ارشد بهائیت، حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور در صفحه فیسبوک خود نوشت: ای‌کاش آنانی که نام بزرگشان بر نام کوچکشان غلبه دارد به جای انتشار تصاویر عیددیدنی‌های پسانوروزی، کمی هم در عواقب امور اندیشه و نصیحت پدر را آویزه گوش می‌کردند. کاش می‌دانستند که با این کار نه کمکی به میزبان کرده‌اند و نه باری از ایران برداشته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها