امام جمعه موقت تهران در خطبه دوم نیز با اشاره به اینکه در مسیحیت و اسلام همواره مدعیان دروغین وجود داشته اند ، گفت : فرقه ضاله بهائیت آنچنان کثیف است که حتی استعمار نتوانست در سرزمین فلسطین برای آنها پایگاه ایجاد کند.
کد خبر: ۹۰۶۵۲۳
بهائیت ، فرقه ضاله ، کثیف و مولود استعمار است

به گزارش جام جم آنلاین ، آیت الله امامی کاشانی در خطبه دوم نماز جمعه تهران با تشبیه بهائیت و صهیونیست به عنوان مولود استعمار و استکبار جهانی افزود : آنها ملتی دروغین با نطفه ای کثیف هستند که استعمار کاشت.

امام جمعه موقت تهران گفت : "باب" ابتدا اعلام کرد که من نایب امام غایب هستم و سپس گفت امام غایب هستم و بعد عبدالبهاء آمد و ادعای پیغمبری کرد و یک زن که نامش قرب العین بود مردم را جمع کرد و در سخنرانی خود چادر را از سر برداشت و گفت ما آیات قرآن را برداشتیم و دیگر حجاب نیاز نیست.

وی افزود : چنین ملت کثیف و آلوده که بخواهد خود را آزاد بداند و آزادی را مطرح کند باید دید کدام دین ، کشور و قانون اساسی جازه زندگی را در آن کشور به این فرقه ضاله می دهد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به پیدایش فرقه داوودیه در آمریکا و نسل کشی آنها از سوی دولت آمریکا گفت : طرفداران فرقه داوودیه معتقد بودند که عیسی بن مریم برگشته است و منتظر او هستیم و برای همین به تپه ها رفتند تا منتظر بازگشت عیسی بن مریم باشند.

آیت الله امامی کاشانی ادامه داد : دولت بوش در سال 1993 این وضعیت را تحمل نکرد و بزرگان آنها را کشتند و تجمع آنها را به توپ بست و حتی بچه ها و زن ها را کشتند و اعلام کردند که آنها خودکشی کرده اند.

وی افزود : حتی بچه های 2 ساله را نیز کشتند و این نسل کشی انجام شد.

امام جمعه موقت تهران افزود : فرقه ضاله بهائیت نیز گمراه ، کثیف و الوده است که استعمار و استکبار هم نتوانست آنها را در سرزمین اشغالی فلسطین مستقر کند.

آیت الله امامی کاشانی در ادامه با تقدیر از مجلس شورای اسلامی به دلیل تصویب قانون دریافت غرامت ناشی از خسارات آمریکا به ایران گفت : آمریکا باید خسارات به ملت ایران را جبران کند و این اقدام نمایندگان جای تشکر دارد و انشاء الله دولت نیز با اقتدار این مصوبه را اجرا و پیگیری کند.

امام جمعه موقت تهران همچنین با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره سیاست اسلام ستیزی غرب به سرکردگی آمریکا گفت : دنیای غرب موضوع اسلام ستیزی و ایران ستیزی را مطرح می کند و باید مواظب بود و این توطئه را پیگیری کرد.
آیت الله امامی کاشانی با تاکید بر اهمیت وحدت ملت های مسلمان گفت : ملت های مسلمان باید با وحدت کلمه بساط آمریکا و هم پیمانانش را برچینند.

امام جمعه موقت تهران جنایات در یمن ، عراق ، سوریه ، فلسطین و لبنان را یادآور شد و گفت :‌ آنها گروههای اراذل و اوباش مثل داعش را تربیت و حمایت می کنند و نام این گروهها را هم اسلامی می گذارند که مقابله با آنها بیداری می خواهد.

آیت الله امامی کاشانی گفت : البته ایران دارای ملتی بیدار و با انسجام است و این هم به برکت وجود امام عصر (عج) است .

امام جمعه موقت تهران افزود :‌کشور ایران خاضعانه به امام عصر (عج) اعتقاد دارد و از طرفی با اتکاء به ایدئولوژی تشیع در عصر غیبت ، ولی فقیه ، امامت و رهبری دارد و امام راحل (ره) با همین اتکاء انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و پس از آن نیز با درایت رهبری ، ملت ایران در انسجام و امنیت به سر می برد.

آیت الله امامی کاشانی ادامه داد : جهان اسلام نیز باید به دولت های وابسته و حاکمان مزدور دست رد بزند.

وی افزود : مسلمانان با وحدت و هماهنگی نباید در مقابل تکفیر و داعش سکوت کنند.
امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه سکوت در مقابل جنایات و اقدامات جریان تکفیری و داعش ، غلط است ، گفت : مسلمانان باید قیام کنند و حاکمان پلید را عقب بزنند.

آیت الله امامی کارشانی گفت : حاکمان با پولشان تروریست ها را مسلح ، صهیونیست ها آنها را هدایت و آمریکا با قدرتش آنها را حمایت می کند.

وی با اشاره به اینکه عربستان به گروه های تروریستی پول می دهد ، افزود : جهان اسلام باید توجه کند که در دنیای امروز چه وظیفه ای دارد و ملت عزیز ما نیز به موضوع مهم امنیت و انسجام نوجه داشته باشد.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد : مبادا ناخواسته در برابر مسئله وحدت و امامت و رهبری ، حرکت ها یا کارهایی انجام دهیم که سبب رخنه و ضعف شود و همه در این زمینه تکالیفی داریم.

امامی کاشانی در خطبه‌های اول نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به فرا رسیدن ایام ولادت حضرت ولی عصر (عج) به برخی شبهات مطرح شده درباره سن آن حضرت و چگونگی طول عمر ایشان اشاره و خاطرنشان کرد: برخی می‌گویند که چگونه فردی می‌تواند بیش از 12 قرن عمر کند و با این وجود زمان ظهور ایشان مشخص نباشد؟ متأسفانه برخی این موضوع را خلاف عقل می دانند و در این‌باره سخنرانی‌هایی نیز می‌کنند. این در حالی است که این بحث در عالم علم مشخص شده و علم می‌گوید که ممکن است ژنی وجود داشته باشد که هزاران سال عمر کند اما این انسان است که تاکنون به آن دست نیافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها