شرکت فیلم سازی مارول اعلام کرد نسخه سینمایی داستان کمیک استریپی و ابرقهرمانانه «بلک پانتر» را اوایل سال 2017 تولید خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۴۸۷۴
بلک پانتر سیاه پوست در راه سینما

به گزارش جام جم آنلاین ، در حالی که قبل از این چادویک بوسمن برای بازی در نقش اصلی فیلم انتخاب شده بود، حالا لوپیتا نیونگ هم به این فیلم پیوسته است.

این بازیگر سیاه پوست و اسکار گرفته سینما، در «بلک پانتر» در نقش کاراکتر نامزد شخصیت ابرقهرمان داستان (با بازی بوسمن) بازی می کند.

خط اصلی داستان «بلک پانتر» در باره جوانی به نام تی چالا است. او یک سلحشوردلاور و شاهزاده است، که تبدیل به پادشاه مردم آفریقایی کشور واکاندا می شود.

او در همه حال، باید با موجودات شرور و قدرتمندی که قصد نابودی ملت وی را دارند، باید مبارزه کند. قرار است این فیلم هم، تبدیل به یک مجموعه فیلم دنباله دار سینمایی شود.

رایان کوگلر که سال قبل درام ورزشی موفق «کرید» را با بازی سیلوستر استالونه روی پرده سینماهای جهان داشت، برای کارگردانی «بلک پانتر» انتخاب شده است.

شرکت فیلم سازی مارول قصد دارد این اکشن ماجراجویانه را برای فوریه سال 2018 آماده نمایش عمومی کند. برای تولید فیلم، هزینه ای 90 میلیون دلاری در نظر گرفته شده است.

چادویک بوسمن اولین ابرقهرمان رنگین پوست داستان های مارول است. او قبل از این در قسمت دوم «کاپیتان آمریکا» هم حضور داشته است.

به نوشته هالیوود ریپورتر، این بازیگر 34 ساله، از سال 2012 کار بازیگری را در سینما شروع کرد و تا به حال، در پنج فیلم سینمایی بازی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها