«قهرمان بدنسازی بودم، اما به پیشنهاد دوستم مصرف شیشه را آغاز کردم. هر بار بعد از مصرف شیشه به‌خاطر هیجان، سرقت می‌کردم.» این بخشی از اعترافات مردی است که به‌خاطر هیجان به ده‌ها خودرو در تهران دستبرد زده بود.
کد خبر: ۹۰۴۳۴۲

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از عصر دوم اردیبهشت امسال و همزمان با گزارش سرقت از صندوق عقب خودرویی در خیابان اندرزگو در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفت.

با حضور ماموران در محل، مالباخته در شکایتش گفت: خودرو را برای دقایقی در مقابل خانه‌ام پارک کردم و زمانی که از خانه خارج شدم، از صندوق عقب سرقت شده بود.

ماموران سپس به بررسی دوربین‌های مداربسته محل سرقت پرداختند و توانستند خودروی پراید سارق را شناسایی کنند. در ادامه مالک پراید به نام محمد 41 ساله در منطقه نارمک دستگیر شد.

در زمان دستگیری و بازرسی از مخفیگاه متهم، مأموران مقادیر زیادی لوازم سرقتی از قبیل جعبه ابزار، ساک ورزشی، کیف دستی، ابزار آلات و ده‌ها دستگاه ضبط خودرو کشف کردند که براساس اعتراف صریح متهم از ده‌ها فقره سرقت صندوق عقب خودرو به‌دست آمده بود.

متهم پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی به ده‌ها فقره سرقت صندوق عقب خودرو در مناطق مختلف شهر بویژه «شمال» و «شمال شرق» تهران اعتراف کرد و افزود: تمامی اموال سرقت شده، بی‌هیچ کم و کاست در داخل یکی از اتاق‌ها نگهداری می‌شد که در زمان دستگیری تمامی آنها کشف و توقیف شد.

متهم درخصوص انگیزه‌اش از سرقت به کارآگاهان گفت: نیاز مالی برای انجام سرقت نداشتم و تنها به‌خاطر هیجان سرقت می‌کردم.

متهم که براساس ادعای خود در سال‌های گذشته، در مسابقات بدنسازی استانی عناوینی را نیز کسب کرده، اظهار کرد: از حدود یک سال قبل به پیشنهاد یکی از دوستانم مصرف شیشه را آغاز کردم. اوایل همه چیز برایم جنبه تفریح داشت، اما به مرور زمان معتاد شدم. هر بار بعد از مصرف شیشه به‌خاطر هیجانش سرقت می‌کردم.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف‌وند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: عکس سارق به خواست قاضی بدون پوشش در روزنامه‌ها چاپ می‌شود. افرادی که از او شکایت دارند می‌توانند به پایگاه یکم پلیس آگاهی در بزرگراه شهید صدر (مسیر شرق به غرب)، ابتدای خیابان شهید قلندری شمالی مراجعه کنند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها