تیم او بالاتر از استقلال دو سال اخیر ایستاد؛ اما باید برود!

پروژه اصلی: عبور از مظلومی

حرف‌های دیروز مقداد نجف‌نژاد، رئیس‌هیات مدیره باشگاه آب سردی بر پیکر استقلالی‌ها بود. او دیروز گفته بود: «سرمربی استقلال در دو بازی آینده در لیگ برتر و فینال جام حذفی مظلومی نخواهد بود». این حرف‌ها همان کبریتی بود که در انبار باروت استقلال روشن شد. البته اعضای هیات مدیره استقلال به تناسب قدرت خود به‌دنبال یافتن راهی برای گذر از این بحران می‌گردند، اما همیشه گذر از بحران به معنای عبور از سرمربی تیم نیست.
کد خبر: ۹۰۳۱۸۸

یکشنبه شب اعضای هیات مدیره با تماس‌های تلفنی فراوان به دنبال گزینه آلترناتیو بودند. این یعنی صحبت‌های نجف‌نژاد به واقعیت نزدیک‌تر است. اما چرا هیات مدیره استقلال این‌قدر زود به بودن مظلومی فکر می‌کند؟ مگر کارنامه او در سال اول چقدر غیرقابل تحمل بوده که هیات مدیره تا این حد برای خلع او بی‌تابی می‌کند؟ مگر امیر قلعه‌نویی در دو سال اخیر چند جام برای استقلال آورد؟ استقلال با قلعه‌نویی در رتبه پنجم و ششم جدول ایستاده بود. پس چرا حالا رتبه‌های اول تا سوم این‌قدر برای هیات مدیره زشت شده است؟ تئوری عبور از مظلومی را چه فرد یا افرادی طراحی می‌کنند؟ بی تردید در استقلال سکوها نقشی تعیین‌کننده در وضعیت سرمربی دارند و بی‌شک، مظلومی ارتباطی با سکوها و بوقچی‌ها ندارد. او اصولا اعتقادی به تحرکات خارج از زمین ندارد و مانند برخی مربیان، تمام توان خود را در اتفاقات نامناسب بیرون از زمین نمی‌گذارد. شاید به همین دلیل است که شعار حیاکن رها کن را در سال اول حضورش شنیده است.

مظلومی معتقد است برخورد اعضای هیات مدیره بخصوص نجف‌نژاد مهربانانه نبود. او گفت: «روزبه چشمی را در حساس‌ترین مقطع فصل از دست دادیم، اما از کورس قهرمانی خارج نشدیم. این برخورد عجیب است. ما از جوانان بسیاری در این فصل استفاده کردیم. استقلال این فصل، کاملا متحول شده بود، اما نمی‌دانم چرا این‌گونه برخورد می‌کنند. ما تا لحظه آخر در کورس قهرمانی بودیم و به فینال جام حذفی هم رسیده‌ایم. با این حال این‌طور برخورد می‌کنند. من از تمام بازیکنان تیم و همکارانم تشکر می‌کنم.»

هیات مدیره‌ای که با وجود بی‌افتخاری استقلال در دو سال اخیر و رتبه‌های پنجم و ششم جرأت برکناری امیر قلعه‌نویی را نداشت، حالا به نظر، زیادی جسور و باجرأت شده و می‌خواهد سرمربی را قربانی کند.

سخنگوی باشگاه: اعضای هیات‌مدیره حرف بی‌ربط نزنند!

سخنگوی باشگاه استقلال تهران با تاکید بر این‌که هیچ یک از اعضای هیات مدیره حق دخالت در امور اصلی باشگاه را ندارند، گفت: آنان باید دقت کنند با اظهارات خود به استقلال از نظر روحی و روانی آسیب نزنند!

شهاب جهانیان درباره اظهارنظر مقداد نجف‌نژاد، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال مبنی بر اخراج مظلومی اظهارکرد: اعضای هیات مدیره باید در چارچوب باشگاه
گام بردارند.

وی با بیان این‌که نجفنژاد نظر شخصی خود را بیان کرده است، افزود: قطعا اخذ تصمیم درباره مسائل حاشیه‌ای ایجاد شده در تیم فوتبال استقلال منوط به جلسه امروز هیات مدیره باشگاه است. هیچ یک از اعضای هیات مدیره حق دخالت در امور اصلی باشگاه را که به سرپرست باشگاه استقلال و وزارت ورزش مربوط
می‌شود، ندارند!

وی ادامه داد: بهتر است اعضای هیات مدیره حرف بی‌ربطی را که از نظر روحی و روانی به تیم فوتبال استقلال ضربه می‌زند، به زبان نیاورند!

اسکوچیچ؛ انتخاب اول آبی‌های تهران

سرمربی ناموفق فولاد در این فصل، گزینه شماره یک اعضای هیات مدیره استقلال برای نشستن روی نیمکت فصل بعد آبی‌هاست. البته او از فصل قبل مورد توجه استقلالی‌ها بود، اما حالا بسیار به نیمکت آبی نزدیک شده است. فولادی‌ها او را جواب کرده‌اند و بهترین خبر برای این مربی، انتخاب او توسط استقلالی‌های تهران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها