فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 2 تن و 575 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۸۰۴
انهدام باند بین المللی مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

به گزارش جام جم آنلاین، سردار حسین رحیمی در زاهدان از اجرای سه مرحله عملیات شبانه و درگیری‎های مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان‌های سیب و سوران، سراوان و مهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 2 تن و 575 کیلوگرم انواع مواد مخدر، دو قبضه سلاح کلاش و توقیف سه دستگاه خودرو تویوتا از قاچاقچیان مسلح کشف و ضبط شد.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های پلیس، مبارزه و انهدام باندهای بزرگ و بین‌المللی موادمخدر است، مأموران انتظامی شهرستان‌ سیب‌ و سوران با انجام اقدامات طولانی مدت و بهره‌گیری از منابع و مخبران محلی، از قصد یک باند بزرگ برای جا‌به‌جایی مواد مخدر مطلع شدند.

رحیمی بیان کرد: مأموران انتظامی پس از چند روز اقدامات تخصصی و شبانه‌روزی، روز گذشته موفق شدند یک دستگاه خودروی تویوتا متعلق به یک باند بزرگ بین‌المللی را در محورهای فرعی شهرستان‌ سیب‌وسوران شناسایی و آن را به طور نامحسوس تحت کنترل قرار دهند.

وی عنوان کرد: در این عملیات قاچاقچیان مسلح به محض مشاهده مأموران پلیس به کوهستان‌های اطراف متواری شده که عملیات تعقیب و گریز توسط مأموران ادامه پیدا کرد و قاچاقچیان مسلح با مأموران درگیر شده و پس از سه ساعت درگیری مسلحانه، سوداگران مرگ که توان مقابله با پلیس را نداشتند با به جا گذاشتن خودروی حامل موادمخدر و استفاده از کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: مأموران در بازرسی از خودروی به جا مانده در کوهستان‌های اطراف شهرستان سیب‌وسوران، یک تن و 160 کیلوگرم تریاک، 60 کیلوگرم هروئین، 100 کیلوگرم حشیش و دو قبضه کلاش و مقادیر متنابهی مهمات مربوطه را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: در عملیات مشترکی، شب گذشته در منطقه کوهستانی گشت در شهرستان سراوان نیز مأموران انتظامی با همکاری مرزبانی خودرو تویوتا حامل مواد مخدر را شناسایی کرده و پس از مدتی درگیری مسلحانه، سوداگران مرگ با رها کردن خودروی حامل مواد مخدر متواری شده و مأموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف یک تن و 87 کیلوگرم تریاک و 78 کیلوگرم شیره شدند.

رحیمی از عملیات پلیسی دیگری برای مبارزه با مواد مخدر در مهرستان خبر داد و گفت: در این عملیات، مأموران انتظامی شهرستان مهرستان با شناسایی یک دستگاه خودروی تویوتا متعلق به قاچاقچیان، آن را توقیف کرده و 130 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را در بازرسی از این خودرو کشف و ضبط کردند.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها