تحقیقات روی پرونده قتل‌عام خانوادگی در خانه‌ای روستایی در اندیمشک نشان داد پدر خانواده دست به این جنایت زده و سپس خودکشی کرده است.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۹

به گزارش جام‌جم ، شامگاه چهارشنبه جنایتی هولناک به پلیس گزارش شد و تیمی از ماموران پلیس اندیمشک برای بررسی ماجرا راهی روستای دوکوهه از توابع بخش مرکزی این شهر شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد زوج جوان و دختر خردسالشان با شلیک گلوله از پای درآمده‌اند.

یکی از بستگان این زوج که به غیبت آنها مشکوک شده بود، به خانه آنها رفته و با جسد این سه نفر روبه‌رو شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده بود.

صادق جعفری‌چگنی، دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک عنوان کرد: تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌که متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را سه روز قبل از کشف اجساد اعلام کردند.

طبق تحقیقات صورت گرفته در ورودی خانه قفل بوده و آثار ورود به عنف در صحنه مشاهده نشده است.

براساس تحقیقات صورت گرفته، پدر خانواده دارای بیماری روانی بوده و دختر خردسال وی نیز دارای معلولیت شنوایی و بینایی بوده است. ضمن این‌که وی بارها از محل کار خود تقاضای جابه‌جایی به استان لرستان را داشته که درخواست وی مورد موافقت قرار نگرفته است.وی اضافه کرد: با توجه به قفل بودن در ساختمان، کشف اسلحه در کنار جسد مرد، سرقت نشدن اموال و وسایل مقتولان و نداشتن مشکلات اخلاقی، نحوه استقرار اجساد که سر دختر روی سر مادرش قرار داشته، به نظر می‌رسد که پدر خانواده ابتدا به همسر و دختر خود شلیک و سپس اقدام به خودکشی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها