اخبار در گوشی

شنیده می‌شود میلاد میداوددی با وجود تکذیب اخبار درگیری لفظی‌اش با ابراهیم صادقی، کاپیتان سایپا، پس از بازی با استقلال به کمیته انضباطی این باشگاه دعوت شده است.
کد خبر: ۹۰۰۴۶۳

شنیده می‌شود حنیف عمران‌زاده به تمرین استقلال برمی‌گردد، ولی چند بازیکن استقلال بشدت مخالف برگشت این بازیکن هستند. یکی از آنها به مظلومی گفته است: «حنیف نیست، تیم یکدست‌تر است واقعا می‌خواهید او را برگردانید؟!»

شنیده می‌شود پرویز مظلومی از انتشار خبر تماس تلفنی‌اش با منصوریان که روز جمعه تبدیل به تیتر مهم بیشتر رسانه‌ها شد، دلخور است و می‌گوید نباید چنین خبری رسانه‌ای می‌شد.

شنیده می‌شود برانکو به بازیکنانش گفته است، غرور یکی از عواملی بود که باعث شکست این تیم مقابل نفت تهران شد و در دو بازی باقیمانده به هیچ وجه نباید مغرورانه بازی کنند.

شنیده می‌شود یکی از بازیکنان معروف تیم ملی در کشور امارات سرمایه‌گذاری کرده است. او ابتدا یک خانه خریده و قصد دارد سرمایه‌گذاری‌اش را در این کشور افزایش دهد.

شنیده می‌شود اوسیانو کروز، دستیار کارلوس کی‌روش که به خاطر محل اسکانش قهر کرده و از ایران رفته است، روز 20 اردیبهشت همراه با سرمربی تیم ملی به ایران برمی‌گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها