پنجشنبه بدون تردید روزی فراموش نشدنی برای تمام فوتبال ایران بود. پرسپولیس که بعد از داربی موقعیتی طلایی در صدر جدول پیدا کرده بود، در میان ناباوری بازی را به حریف واگذار کرد تا صدرنشینی را با خانه شماره سه جدول معاوضه کند.
کد خبر: ۹۰۰۰۶۲

پرسپولیس صفر ـ نفت 2

قرمزهای میزبان اگر از این بازی سه امتیاز می‌گرفتند بی‌شک قهرمان بودند اما منصوریان دینش را به تیم مورد علاقه‌اش ادا کرد تا محبوب‌ترین فرد نزد هواداران آبی شود. برانکو در این بازی اشتباهات تاکتیکی فراوانی داشت که اولین آنها انتخاب سوشا مکانی برای دفاع از دروازه قرمزها بود. پرسپولیس بعد از 21 بازی باخت را تجربه کرد و بعد از 35 بازی نتوانست گل بزند.

استقلال خوزستان 3ـ راه‌آهن یک

تیم شگفتی‌ساز عبدالله ویسی دست از سر مدعیان برنمی‌دارد و همچنان یک ضلع مثلث قهرمانی است. تیم او هم مانند استقلال تهران و پرسپولیس 51 امتیازی است.

پدیده صفر ـ ذوب‌آهن یک

ذوب‌آهن در بدترین زمان فصل دچار افت شد و همان‌طور که پیش‌بینی میشد حضور در لیگ قهرمانان، این تیم را خسته کرد. بعد از مدت‌ها سه امتیاز شیرین به حساب این تیم واریز شد تا اصفهانی‌ها برای فینال جام‌حذفی امیدوار باقی بمانند.

سپاهان 2 ـ گسترش یک

شش امتیاز، نتیجه شوک تغییر در کادر فنی بود. تیمی که مشهور شده بازیکنان و چند هوادار خاص برایش تعیین تکلیف می‌کنند، هنوز برای فصل بعد خود تصمیم نگرفته.

سایپا یک ـ استقلال 2

مجید جلالی مرد شماره یک این بازی بود. او آن‌قدر به داوری اعتراض کرد که اخراجش کردند. بعد از بازی هم او به شکل اداره و تشکیلات فوتبال انتقادهایی جدی داشت. مظلومی در این بازی، هیجانی عجیب را تجربه کرد و آن‌قدر از شکست پرسپولیس و صدرنشینی تیمش خوشحال بود که در تماسی تلفنی با منصوریان به او گفت: خیلی مردی. استقلال با برد 2 بر یک در این بازی دوباره به صدر جدول برگشت، اما فقط به لطف تفاضل.

تراکتورسازی 4 ملوان 2

تراکتورسازی با در اختیار داشتن مجموعه‌ای از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران که زمان خدمت سربازی‌شان را در این تیم می‌گذرانند و چند بازیکن خوب خارجی، بخت خود برای قهرمانی را کاملا از دست داده و حالا هواداران پرسپولیس امیدوارند این تیم بتواند استقلال را هفته آینده متوقف کند.

صبا یک ـ سیاه‌جامگان صفر

سیاه‌جامگان که هفته قبل تراکتورسازی را شکست داده بود، این هفته در برابر صبا شکست خورد تا امیدهای خود را برای بقا کمرنگ ببیند. علی دایی وعده داده در آخرین هفته مقابل استقلال، سند قهرمانی پرسپولیس را امضا خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها