فیلم‌های سینمایی و انیمیشن پشت پرده مه، راه آبی ابریشم، دایناسوری از اقیانوس‌ها، با تو آموختم 1و 2، یاد استاد، ماه از روی سکو، جوجه تیغی‌ها، ستاره‌های روی زمین، قربانی، سکوت پرواز، اتحاد، اورست، سارقین، کومبا، آکیلا و مسابقه کلمات، پرونده زد، غریبه‌ها در کامپونگ، توربو، کامچاتکا، قلعه‌هایی در آسمان، اسلحه بزرگ، روزهای طلایی، چند مرد خوب، ویر، مرد آفتابی، آقای ترنر و ناشناخته امروز و فردا از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۸۹۹۶۵۴

شبکه یک

امروز: فیلم پشت پرده مه، ساعت 9 صبح

فردا: فیلم راه آبی ابریشم، ساعت 16

فیلم تلویزیونی پشت پرده مه به‌کارگردانی پرویز شیخ طادی با بازی جهانگیر الماسی و رزیتا غفاری، داستان مرتضی پسربچه کر و لالی است که با مادر خود در یک روستای شمالی زندگی می‌کند.

فیلم سینمایی راه آبی ابریشم به کارگردانی محمد بزرگ‌نیا با بازی عزت‌الله انتظامی، رضا کیانیان‌ و بهرام رادان، داستان یک ناخدای ایرانی است که تصمیم می‌گیرد مال‌التجاره با ارزشی را با عبور از اقیانوس هند به چین برساند.

شبکه دو

امروز: انیمیشن دایناسوری از اقیانوس‌ها، ساعت 8 صبح/ فیلم سینمایی با تو آموختم 1، امشب ساعت 23

فردا: فیلم یاد استاد، ساعت 8 صبح/ فیلم راز فانوس، ساعت 17 و 30 دقیقه و فیلم با تو آموختم 2، ساعت 23 . فیلم راز فانوس به کارگردانی آرش معیریان و بازی محمد صادقی، محمد کاسبی، سیروس گرجستانی، کورش تهامی، سپند امیرسلیمانی، الیکا عبدالرزاقی، روشنک عجمیان و ملکه رنجبر، داستان یکی از سکوهای نفتی ایران در خلیج‌فارس است که در پی نشت نفت از این سکو، لازم است یک غواص از خود گذشتگی کند و با وجود خطر غواصی و جوشکاری در عمق زیاد، این وظیفه را به انجام برساند.

شبکه سه

امروز: فیلم جوجه‌تیغی‌ها، ساعت 10 صبح/ فیلم ستاره‌های روی زمین، ساعت 16 / فیلم قربانی، امشب ساعت 24

فردا: فیلم سکوت پروانه، ساعت 10 صبح/ فیلم اتحاد، ساعت 14 و 30 دقیقه و اورست ساعت 19

فیلم جوجه‌تیغی‌ها به‌‌ کارگردانی‌ حسین تبریزی و بازی سعید آقاخانی، نسرین مقانلو و هومن برق نورد داستان زوجی است که در آستانه جدایی هستند، یک شب که قرار است در مراسم عروسی شرکت کنند، ماجراهای عجیبی برایشان رخ می‌دهد.

همچنین فیلم سینمایی اورست‌ به ‌کارگردانی بالتازار کر ماکور با بازی جیسون کلارک و انگ فولاشرپا، داستان دو هیات کوهنوردی برای صعود به قله اورست بلندترین نقطه زمین است. به طور ناگهانی توفان عظیمی آنها را غافلگیر می‌کند.

شبکه چهار

امروز: فیلم سینمایی سارقین، ساعت 20 و 30 دقیقه به کارگردانی دونگ هوین چونگ با بازی یان‌سوک‌کیم و جونگ‌جی لی پخش می‌شود. داستان گروه سارقی است که برای آخرین سرقت خود آماده می‌شوند. آنها توسط فردی استخدام شده‌اند تا با همکاری هم یکی از گرانبهاترین الماس‌های دنیا را که متعلق به یک فرد شیاد چینی است، بدزند. اما در این بین نقشه دومی هم وجود دارد، آنها الماس را برای خودشان می‌خواهند که ...

شبکه پنج

امروز: انیمیشن کومبا، ساعت 9 صبح

فردا: فیلم سینمایی آکیلا و مسابقه کلمات، ساعت 9 صبح و فیلم پرونده زد، ساعت 13 و 30 دقیقه. انیمیشن کومبا به کارگردانی آنتونی سیلورستون، داستان گورخری است که به شکل نصفه، راه راه است. قبیله او کمبود بارش باران را به گردن او انداخته و او هم به همین خاطر، دنبال نصفه دیگر راه راه‌های بدن خود می‌گردد. وی در این راه اعتماد به نفس و جرات خاصی پیدا می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها