«طرفدار/ فن» تازه ترین فیلم سینمایی شاهرخ خان نتوانست توقعات بالای منتقدان و تحلیل گران اقتصادی سینمای هند را برآورده کرده و به فروش کلانی دست پیدا کند.
کد خبر: ۸۹۷۹۷۱
«طرفدار» هندی کم طرفدار شد

به گزارش جام جم آنلاین ، با آن که استقبال تماشاگران در روز اول نمایش این کمدی اکشن خیلی خوب بود، اما این استقبال در روزهای بعد ادامه پیدا نکرد.

به این ترتیب، فیلم در هفته اول نمایش عمومی خود فقط 73 کرور فروش کرد و حتی نتوانست به فروشی 100 کروری دست پیدا کند.

این در حالی است که فیلم های سه خان بزرگ بالیوود (عامر، سلمان و شاهرخ) در سه روز نخست نمایش معمولا بالای 100 کرور (معادل 17 میلیون دلار) فروش می کنند.

با این حساب، اهل فن در این کشور آسیایی بعید می دانند رقم فروش «طرفدار» در طول نمایش عمومی خود بتواند به رقم کلی 150 کروری هم برسد.

در طول چند سال اخیر، این اولین بار است که فیلمی از شاهرخ خان که لقب پادشاه بالیوود را گرفته، با چنین رقم پائین فروشی روبرو می شود.

برخی از رسانه های گروهی هند با عنایت به این مسئله، این پرسش بحث انگیز را مطرح می کنند که آیا دوران حاکمیت شاهرخ خان بر جدول گیشه سینماهای هند به پایان رسیده است؟

«طرفدار» شاهرخ خان را در دو نقش متفاوت دارد. او هم سوپراستار داستان فیلم و هم، یکی از طرفداران سرسخت این سوپراستار معروف و پرطرفدار است.

این طرفدار با نوع طرفداری عجیب و غریب خود از سوپراستار مورد علاقه اش، دردسرهای زیادی برای او پدید می آورد. اما منتقدان سینمایی ، ایرادهای زیادی به فیلم نامه فیلم گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها