اپلیکیشن هفته

بی‌دردسر بازی کنید

عنوان اپلیکیشن: FolderMount.سیستم‌عامل مورد نیاز: 1.8 مگابایت.حافظه داخلی دستگاه هوشمند برخی از کاربران چندان کم نیست، اما این دسته از کاربران نیز ممکن است برای نصب بازی‌ها و اپلیکیشن‌های دارای فایل‌های دیتای چند گیگابایتی نیازمند حافظه‌ای بیش از حافظه داخلی دستگاه خود باشند.
کد خبر: ۸۹۵۷۱۴

در این موارد بهترین پیشنهاد در دنیای اندرویدی‌ها استفاده از اپلیکیشن قدرتمند FolderMount است. این اپلیکیشن با روش کار ساده خود شما را قادر می‌کند تا پوشه دیتای هر بازی یا اپلیکیشن موردنظرتان را به کارت حافظه خارجی انتقال داده و به‌این‌ترتیب براحتی با تهیه کارت‌های حافظه در حجم‌های بالاتر، مشکل کمبود فضای خالی روی حافظه داخلی دستگاه را رفع کنید.

اپلیکیشن FolderMount با شبیه‌سازی فایل‌های موردنیاز روی حافظه داخلی و ذخیره‌سازی واقعی این فایل‌ها در کارت حافظه خارجی این امکان را فراهم می‌کند تا اطلاعات موردنظر برای اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها، در صورت درخواست سیستم‌عامل در اختیار آن قرار گرفته و به‌این‌ترتیب نیازی به حذف برنامه‌های نصب شده برای خالی کردن فضای ذخیره‌سازی نداشته باشید.

نکته‌ای که باید پیش از استفاده از این برنامه به آن توجه داشته باشید نیاز این برنامه به دسترسی روت روی دستگاه شماست. پس چنانچه دستگاه خود را روت نکرده‌اید، همین حالا این کار را انجام دهید، زیرا در غیر این‌صورت این اپلیکیشن برای شما اجرا نخواهد شد!

یکی دیگر از نکات مهم هنگام اجرای این برنامه نیز روش کار آن است. شما می‌توانید پس از نصب هریک از اپلیکیشن‌های موردنظر و کپی فایل‌های دیتای موردنظر در محل اصلی خود، این اپلیکیشن را اجرا کرده و با انتخاب برنامه موردنظر و مشخص‌سازی مسیر فایل دیتا، آن را به کارت حافظه خارجی منتقل کنید. این عملکرد ممکن است در شرایطی برای کاربرانی که با محدودیت در فضای حافظه داخلی مواجه هستند مشکل‌ساز باشد، زیرا به‌عنوان مثال ممکن است یک کاربر حدود یک گیگابایت فضای خالی روی حافظه داخلی دستگاه داشته باشد و فایل دیتا بازی موردنظرش دو گیگابایت باشد. در این شرایط نیز بدون نیاز به کپی کردن فایل دیتا روی دستگاه خود می‌توانید پوشه دیتا را بدون هیچ‌گونه محتوایی (پوشه دیتای خالی) روی محل اصلی خود در حافظه داخلی کپی کرده و پوشه دیتای اصلی بازی را نیز در کارت حافظه خارجی (جایی که دیگر پوشه‌های اپلیکیشن FolderMount در آن قرار گرفته‌اند) کپی کنید. این اپلیکیشن با میلیون‌ها نصب موفق و قابلیت اجرا در اندروید 3/2 و بالاتر از پلی‌استور گوگل قابل دانلود است.

http://j.mp/click_foldermount

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها