یک عکس، یک متن

حجاب ایتالیایی‌ها

نخست‌وزیر ایتالیا و هیات همراه روز سه‌شنبه با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. از نکات جالب این دیدار، حجاب زنان همراه وزیر بود.
کد خبر: ۸۹۵۶۵۹

کارگردانان معروف در کنار مداح مشهور

دیروز عکسی قدیمی از مجید مجیدی و ابراهیم حاتمی‌کیا در کنار مهدی میردامادی منتشر شد. این عکس 11 سال قبل این سه نفر را در یک قاب قرار داده است.

چهره‌ها در غبارروبی حضرت عبدالعظیم(ع)

وحید طالب‌لو، دروازه‌بان تیم استقلال و بنیامین بهادری، خواننده پاپ در مراسم غبارروبی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) حضور داشتند.

سفیران سندروم داون

فاطمه گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها او را در سریال دوردست‌ها می‌بینیم، همراه فریبا کوثری در همایش علمی سندروم داون به عنوان سفیر این کودکان معرفی شدند.

تست برای فیلمی که ناتمام ماند

لیلا حاتمی عکسی از تست گریم خود برای فیلم جهان پهلوان تختی به اشتراک گذاشت و درباره آن نوشت: فیلمی که با فوت زنده‌یاد علی حاتمی ناتمام ماند.

دایگی برای بچه آهو

رهـا، بیــدک، ماهان و مهتاب؛ چهار بچه‌آهویی که با جدا شدن از مادرشان، مسئولیت نگهداری از آنها به عهده محیط‌بانان منطقه سربیشه خراسان جنوبی سپرده شد.

ترس از رازی که افشا شود

بابک جهانبخش خواننده پاپ با انتشار عکسی با پسرش نوشت: خدایا... الان سال‌هاست که فقط می‌خندم. بدان که ذخیره‌ خنده‌هایم رو به اتمام است و من می‌ترسم از روزی که رازشان فاش شود.

کوه سوزان

در جاده رامهرمز به سمت رودزرد و در مسیر خیجه به ماماتین بعد از روستای گنبد لران، کوهی آتشین وجود دارد که سال‌هاست شبانه‌روز می‌سوزد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها