تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با دو پیروزی در بازی‌های خانگی، آسوده‌تر از نفت برابر این تیم در آبادان قرار می‌گیرد؛ شهری که بعد از فوتبال اکنون به قطب جدید بسکتبال ایران تبدیل شده است. برنده 4 از 7 مسابقه فینال، قهرمان لیگ برتر بسکتبال است، اما هنوز مشخص نیست برنده این چهار بازی کدام تیم است.
کد خبر: ۸۹۵۶۴۲

نفت آبادان و پتروشیمی بندرامام فینالیست‌های لیگ برتر بسکتبال هستند که بدون احتساب بازی‌های فینال در دور مقدماتی نیز رقابت نزدیکی داشتند. در مجموع سه مسابقه دور مقدماتی، پتروشیمی بندرامام 2 بر یک، حریف را شکست داد و اکنون با دو پیروزی در سری فینال هفتگانه فقط دو پیروزی تا قهرمانی در این فصل فاصله دارد.

نفت در بازی نخست عملکرد بهتری داشت اما در بازی دوم مرحله پایانی فقط یک نیمه دوام آورد و نتیجه را با اختلاف 19 امتیاز واگذار کرد، با این حال شیوه برگزاری بازی‌های 4 از 7 به تیم نفت در بازی‌های امروز و فردا، فرصت جبران می‌دهد. روی این اصل آنها دست از تلاش برنمی‌دارند.

سرعت چرخش توپ تیم نفت با آرن داوودی، مهراد آتشی، محمد جمشیدی و زلاتکو در بازی‌های این تیم قابل توجه است و در یک بازی و یک نیمه با پتروشیمی بندرامام این مشخصه خوب تیم نفت به نمایش درآمد. محمد حسن‌زاده با دو یار خارجی بلندقامت در زیر سبدها نیز درک متقابل ایجاد کرده است، هر چند آنها هنوز نتوانستند قدرت بازی حامد حدادی را مهار کنند.

حامد حدادی، ستون و تکیه‌گاه پتروشیمی بندرامام است که با هم‌تیمی‌هایش در بازی دوم بیشتر از بازی نخست به هماهنگی رسید و انتظار می‌رود هر چه از زمان بازی‌ها بگذرد، او هماهنگ‌تر شود . تیم پتروشیمی بندرامام با ادگار سوسا، بهنام یخچالی، سعید داورپناه، تاکوان دین و آرمان زنگنه ابزار تهاجمی خوبی دارد، هر چند نیمکت این تیم نیز به بازیکنان نیمکت‌نشین تیم نفت می‌چربد.

پتروشیمی بندرامام دو بار سابقه قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال دارد و در صورت پیروزی در بازی‌های امروز و فردا، سومین قهرمانی خود را جشن می‌گیرد در غیر این صورت باید شاهد ادامه بازی‌های فینال هفتگانه و اتفاقات بعدی در بازی دو تیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها