یک عکس یک متن

سردار عشق

صفحه منسوب به سردار حاج قاسم سلیمانی در اینستاگرام، عکسی از سردار در کنار دو مرد عرب را به اشتراک گذاشته است. یکی از ویژگی‌‌های سردار سلیمانی، وجهه مردمی اوست. او در بین مردم عراق و سوریه طرفداران زیادی دارد.
کد خبر: ۸۹۴۵۱۳

همزاد جناب خان در افغانستان

در سریالی که از تلویزیون افغانستان پخش می‌شود، شخصیت جدیدی به نام زری دیده می‌شود که شباهت زیادی به عروسک جناب خان دارد. چنین به نظر می‌رسد افغان‌ها این عروسک را از روی عروسک جناب خان کپی کرده‌اند.

حمید لولایی وقتی جوان بود

حمید لولایی، بازیگر طنز سینما و تلویزیون عکسی از دوران جوانی‌اش را در اینستاگرام خود منتشر کرد. لولایی با سریال طنز زیر آسمان شب و نقش خشایار به شهرت رسید و در ادامه در سریال‌های طنز پرمخاطبی مانند ترش و شیرین، خانه به دوش، بزنگاه، خوش‌نشین‌ها، دزد و پلیس و... بازی کرد.

خلاقیت در درخواست کمک

نوشتن کلمه help (کمک) با برگ‌های درخت نخل روی شن‌‌های ساحل باعث شد دریانوردان سه مرد را که پس از گم شدن در دریا خود را به جزیره متروکه و دورافتاده در اقیانوس آرام رسانده بودند، نجات دهند.

استفاده حداکثری از آب

صرفه‌جویی در مصرف آب یک اصل است که باید همه رعایت کنند . اما استفاده بهینه از آب هم روش‌های زیادی دارد که اگر همراه با خلاقیت باشد، گاهی به شاهکار و زیبایی ختم می‌شود. یکی از این‌ راه‌ها، استفاده از آبِ سبد ظرف‌های شسته شده برای پرورش گل است.

آغاز تخمگذاری لاک‌پشت‌های پوزه عقابی

لاک‌پشت‌ها برای تخمگذاری، شب‌هنگام به سواحل ماسه‌ای می‌آیند و به کمک باله‌های عقبی، لانه‌ای به عمق تقریبی 35 سانتی‌متر حفر می‌کنند و پس از تخمگذاری، روی آن را با ماسه‌های موجود در ساحل می‌پوشانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها