پلیس فتای استان خراسان رضوی در دو عملیات جداگانه یک زوج را به اتهام از کار انداختن سرور سایت اینترنتی رقیب کاری خود و زنی را به جرم سرقت عکس‌ها در تلگرام، دستگیر کرد.
کد خبر: ۸۹۴۵۰۲

به گزارش جام‌جم، سرهنگ قنبری، جانشین رئیس پلیس فتای خراسان رضوی درباره نخستین پرونده گفت: چند روز پیش مردی با حضور در پلیس فتا شکایتی را مطرح و اعلام کرده بود سایت اینترنتی اش مورد حمله سایبری قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: متهم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که در شهر دیگری شناسایی و دستگیر شد و اعتراف کرد با همدستی همسرش این کار را انجام داده وانگیزه شان از کار انداختن سرور حریف و رقیب کاری خود بود ه که همسر وی نیز شناسایی و بازداشت شد. جانشین رئیس پلیس فتای خراسان رضوی در باره دومین پرونده هم گفت: اوایل اسفند سال گذشته زن32 ساله‌ای به پلیس فتا آمد و مدعی شد افرادی با تلفن‌های مختلف با وی تماس گرفته و از طریق تلگرام برای او پیام‌های غیراخلاقی ارسال و عکس‌هایش را نیز منتشر کرده‌اند. همچنین شماره تلفن او را در کانالی در تلگرام منتشر کرده‌اند. وی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات زن 36 ساله‌ای که مدیر کانال در استان دیگری بود، دستگیر شد. او در بازجویی‌ها مدعی شد انگیزه اش از سرقت عکس‌های شاکی و انتشار آن، به دام انداختن جوانان و فریب آنان بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها