مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز

خداحافظی های تکراری +تصاویر

لیگ قهرمانان آسیا فردا در شرایطی پیگیری می شود که نمایندگان ایران تحت تاثیر حکم ناعادلانه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی رقابت هایشان در عمان قرار دارند.
کد خبر: ۸۹۲۷۹۷
تراکتور در آسیا هم اوج می گیرد/ادامه سیر نزولی سپاهان؟

به گزارش جام جم ورزشی ، تراکتورسازی فردا در تبریز میزبان پاختاکور ازبکستان است که آخرین مسابقه تراکتورسازی ها در تبریز به شمار می رود. تراکتوری ها در مسابقه بعدی خود باید مقابل الهلال قرار بگیرند که البته با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا باید در عمان از رقیب عربستانی خود میزبانی کنند.

فارغ از این مشکلات باید گفت که تراکتورسازی در با قلعه نویی اوج گرفته و به مدعیان نزدیک شده است.

هواداران تبریزی فردا آخرین فرصت را برای حمایت پرشور از تیم محبوب خود را دارند.

تراکتورسازی قوی ترین خط دفاع گروه را با یک گل خورده دارد. اگر در دیدار فردا بازیکنان هجومی تراکتورسازی قدرفرصت‌های گلزنی خود را بدانند و در زدن ضربات آخر دقت لازم را داشته باشند قطعا می‌توانند به یک برد خوب برسند. تراکتوری ها در لیگ برتر کاملا اوج گرفته اند و حالا باید در اوج دیدن آنها را در آسیا هم شاهد باشیم.

بازی تراکتوری ها راس ساعت 19:15 برگزار می شود.

جدول گروه C

1- تراکتورسازی ایران 6 امتیاز

2- الهلال عربستان 5 امتیاز

3- پاختاکور ازبکستان 4 امتیاز

4- الجزیره امارات یک امتیاز

لوکوموتیو ازبکستان - سپاهان ایران

هر چقدر تراکتورسازی در لیگ برتر خوب نتیجه می گیرد سپاهانی ها روزهای بسیار بدی را پشت سر می گذارند. آنها نه تنها در لیگ برتر ایران که در آسیا هم به شدت افت کرده اند و اثری از آن سپاهان منسجم نیست.

این تیم در آخرین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا در اصفهان 2 بر صفر مقابل لوکوموتیو شکست خورد تا وضعیت این تیم بحرانی‌تر از قبل شود. استیماچ و بازیکنان سپاهان روز چهارشنبه برای دفاع از اعتبار خود و فوتبال ایران به میدان می‌روند. سپاهان اگر بتواند جبران باخت خانگی را مقابل این تیم ازبکستانی بکند در آنصورت دوباره به لیگ قهرمانان آسیا برمی‌گردد و شانس صعود خواهد داشت و دو دیدار پایانی‌اش مقابل الاتحاد عربستان حساس‌تر از قبل خواهد شد. سپاهان اگر در این بازی بازنده شود تقریبا می‌توان گفت وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت. زیرا فقط روی کاغذ شانس صعود خواهد داشت.

لوکوموتیو ازبکستان و سپاهان ساعت 15 و 30 دقیقه در ازبکستان برگزار می‌شود.

دیگر دیدار این گروه بین النصر دوبی و الاتحاد عربستان برگزار می‌شود.

جدول گروه A

1- النصر دبی 6 امتیاز

2- لوکوتیو ازبکستان 5امتیاز

3- سپاهان ایران 3 امتیاز

4- الاتحاد عربستان 2 امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها