اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر

مسافران، روز جمعه برنگردند

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی برای بازگشت مسافران، اطلاعیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۰۹۱۸
مسافران، روز جمعه برنگردند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به هموطنان عزیز تاکید می شود بازگشت خود را به بعدازظهر روز جمعه موکول نکرده و ترجیحاً روز پنجشنبه را برای بازگشت در نظر بگیرند و به آن دسته از هم میهنانی که امکان و شرایط تمدید سفر را دارند توصیه می شود بازگشت خود از سفر را به روز شنبه موکول کنند.

هموطنان گرامی پیش از بازگشت، از طریق سامانه مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل ونقل به شماره 141 از وضعیت تردد در جاده های کشور و از طریق سامانه 134 از شرایط آب و هوایی مبدا مورد نظر اطلاعات لازم را کسب و سپس برای بازگشت خود برنامه ریزی کنند.

با توجه به احتمال بروز ترافیک طولانی مدت در برخی مسیرهای پرتردد پیشنهاد می‌شود قبل از ورود به جاده نسبت به کنترل مقدار بنزین خودرو و سایر معاینات فنی اقدام کنند تا در طول جاده ها با مشکل اتمام سوخت خودرو و یا نقص فنی مواجه نشوند.

به تمامی تأسیسات گردشگری، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین راهی توصیه اکید می‌شود تا ضمن رعایت امنیت روانی مسافران در طول مسیر مراجعت در جهت رعایت نرخ، بهداشت و همچنین همکاری و همراهی با مسافران و گردشگران در ترافیک های طولانی اهتمام بیشتری در خدمات رسانی به هموطنان داشته باشند.

سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شکایات 09629 و سامانه اطلاع رسانی پیامکی جاذبه های گردشگری 7070 است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها