کریستوفر نولان فیلم ساز سرشناس سینما با فیلم تازه خود «دانکرک» از فضای لایتناهی فاصله گرفته و به دوران جنگ جهانی دوم می رود.
کد خبر: ۸۸۹۳۸۵
کارگردان «بتمن» به جنگ جهانی می رود

به گزارش جام جم آنلاین ، هم زمان با اعلام تولید این درام ضد جنگ شنیده می شود سازندگانش آن را برای نمایش عمومی در اواخر ماه ژولای 2017 آماده می کنند.

نولان برای یکی از نقش های اصلی فیلم تازه اش، از «فیون وایت هد» استفاده می کند، که یک بازیگر جوان و تازه کار انگلیسی است. چند بازیگر باید در نقش کاراکترهای اصلی این فیلم ظاهر شوند.

البته نزدیکان نولان می گویند «دانکرک» فقط دو بازیگر اصلی دارد و تعدادی از بازیگران قدیمی سینما، در نقش های مکمل آن بازی خواهند کرد.

خط محوری داستان فیلم، در باره حضور یک افسر جوان انگلیسی در خط مقدم جبهه های جنگ در مرز فرانسه در زمان جنگ جهانی دوم است.

اما هنوز معلوم نیست این کاراکتر با چه جور ماجراجویی هایی در این محل روبرو می شود و دومین شخصیت اصلی فیلم، چه کسی است و چه نقشی در ماجراها دارد.

سازندگان فیلم باید در جلوی دوربین فضای سال 1940 قاره اروپا را خلق کنند. کلید فیلمبرداری این درام جنگی، تا دو ماه دیگر زده خواهد شد.

منتقدان سینمایی و تماشاگران سینما تا به حال، استقبال بالایی از فیلم های نولان کرده اند. عمده فیلم های او کارهایی علمی - تخیلی هستند. سه گانه «بتمن» هم از ساخته های نولان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها