شری دوی بازیگر قدیمی سینمای هند بازی در فیلم «مادر» را شروع کرد. کل صحنه های این درام خانوادگی پرتنش در لوکیشن های مختلف شهر دهلی فیلم برداری می شود.
کد خبر: ۸۹۰۳۵۳
شری دوی «مادر» هند شد

به گزارش جام جم آنلاین ، راوی اودیوار با این درام خانوادگی اولین فیلم سینمایی خود در مقام کارگردان را ارائه می دهد. فیلم نامه فیلم هم کار خود اوست.

در داستان «مادر»، شری دوی در نقش یک نامادری ظاهر می شود که با دختر 18 ساله اش تضاد و اختلاف عقیده زیادی دارد. بخش اصلی داستان فیلم، اختصاص به رویارویی این دو کاراکتر دارد.

یک بازیگر تازه کار، نقش دختر شری دوی را در فیلم بازی می کند. آکشی کانا و نوازالدین صدیق هم دیگر بازیگران «مادر» هستند.

بانی کاپور همسر شری دوی و تهیه کننده «مادر» می گوید این درام پرتنش برای نمایش عمومی در فصل پائیز آماده می شود. او فیلم را برای فصل جوایز سینمایی در هند آماده می کند.

سازندگان «مادر» از کاراکتر شری دوی در آن به عنوان یک کاراکتر خاص و پیچیده اسم برده و عقیده دارند برای این نقش، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن سال هند خواهد شد.

شری دوی حدود 15 سال قبل اعلام بازنشستگی کرد و بازیگری را کنار گذاشت. وی دو سال قبل با درام خانوادگی و غیرمتعارف «انگلیسی مینگلیسی» دوباره با سینما برگشت.

این فیلم هم با استقبال تماشاگران روبرو شد و هم شری دوی را نامرد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن مراسم فیلم فیر (اسکار هندی) کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها