نرم افزهای موبایل

نینجای قهرمان

تعطیلات نوروز فرصت خوبی برای استراحت و سرگرم شدن با بازی‌های موبایلی مورد علاقه است. اگر اهل بازی با تلفن‌همراه خود باشید حتما نام فروت نینجا را شنیده‌اید؛ بازی ساده اما اعتیادآوری که همه پلتفرم‌ها را درنوردید. اکنون iSlash Heroes بازی جدیدی است که گیم‌پلی آن یادآور فروت نینجای محبوب است.
کد خبر: ۸۸۶۴۲۴

در این بازی سرعت عمل نقش بسزایی دارد و باید سعی کنید با شمشیر نینجای خود حرکاتی انجام دهید تا سی‌فو را راضی نگه دارید. بازی با گرافیک جذاب و روانی ساخته شده و نت‌های موسیقی سبک آسیای شرقی از همان لحظه ورود به بازی گوشنوازی می‌کند. با ورود به اپ، نقشه بازی برابرتان قرار می‌گیرد. بازی به‌صورت مرحله‌ای است و پس از پشت سر گذاشتن هر مرحله در مسیر نقشه بازی پیشرفت می‌کنید. ظاهرا سازنده بازی قصد افزودن مراحل اضافه را به این بازی دارد؛ زیرا عبارت بزودی در انتهای مراحل نوشته شده است. نحوه بازی به این صورت است که چند تیغه ستاره‌ای روی تخته‌ای از جنس چوب بامبو در حال حرکت است. شما در نقش یک نینجا باید با شمشیر و به کمک تعدادی حرکت مشخص آن‌قدر تخته را ببرید تا نوار سبز رنگی که در بالای تصویر دارید به انتها نزدیک شود. چالش بازی در محدودیت تعداد ضربات، ضربه نزدن به تیغه‌های در حال حرکت، مهارت و دقت بالاست.

مدیریت مصرف سوخت

سوختگیری هوشمندانه: اندک اندک می‌رسد اینک بهار و بسیاری عزم سفر کرده‌اند. اگر جزو کسانی هستید که با خودروی شخصی به مسافرت می‌روید، این اپلیکیشن برایتان کاربرد دارد. با ورود به اپلیکیشن سازنده آن به دور از اتلاف وقت یکراست سراغ اصل مطلب رفته است؛ راهنمایی مفصل در صفحه ورود قرار دارد که کارکرد اپ را توضیح می‌دهد و می‌گوید این برنامه مصرف سوخت خودرویتان را به شما اعلام می‌کند و اطلاعات آن حتی در خودروهای مدل بالا نیز در اختیار صاحب خودرو قرار نمی‌گیرد! برای استفاده از این اپلیکیشن همان گونه که سازنده تاکید کرده باید باک بنزین را پر کرده و عدد کیلومتر خودرو و حجم سوختگیری را به اپلیکیشن وارد کنید. غیر از این اطلاعات برای استفاده بهینه از اپ باید تاریخ سوختگیری و نوع بنزین را ذکر کنید. این اپلیکیشن به کمک این داده‌ها آخرین مقدار مصرف سوخت، میانگین کلی مصرف، مقدار بهترین و بدترین مصرف و گزارش مصرف در یک ماه اخیر را به همراه هزینه اعلام می‌کند. به کمک این اطلاعات می‌توان با درک رفتار مصرف در هزینه و میزان مصرف سوخت صرفه‌جویی کرد.

ایران مترو

نقشه مترو در جیب‌تان: مترو بهترین وسیله نقلیه در شهرهای بزرگ و پرترافیک است، اما با توجه به تعداد ایستگاه‌ها و وسعت این سیستم حمل و نقل در شهری مانند تهران بهتر است از یک نقشه به‌روز برای استفاده از مترو استفاده کرد. به این منظور سازندگان این اپلیکیشن همه نقشه‌های خطوط متروی شهرهای ایران را در آن قرار داده‌اند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید نقشه متروی هر یک از شهرهای تهران، مشهد، تبریز، کرج، شیراز و اصفهان را در اختیار داشته باشید. فرض کنید به هر یک از این شهرها سفر کرده‌اید، آن‌وقت می‌توانید بدون پرس‌و‌جو از افراد محلی و اتلاف وقت از این وسیله همگانی استفاده کنید. غیر از نقشه خطوط مترو، این اپ محل ایستگاه‌ها را روی نقشه‌های گوگل نمایش می‌دهد و می‌توانید براساس موقعیت جغرافیایی‌تان نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها را بیابید. غیر از این امکانات «ایران مترو» زمان‌بندی حرکت قطارها (بجز شهر تبریز) را دارد و می‌توانید کوتاه‌ترین مسیر بین دو ایستگاه از نظر فاصله مکانی و زمانی را پیدا کنید. همچنین امکانات و دسترسی‌های محلی هر ایستگاه مترو در این اپ گنجانده شده است.

Flightradar24

تماشای زنده پرواز: چشم انتظار ماندن سخت است، بخصوص اگر منتظر مسافری از کشوری دیگر باشید. امکان ارتباط با چنین مسافری دشوار است، اما حداقل این راه وجود دارد تا بتوان موقعیت مکانی او را لحظه به لحظه روی نقشه مشاهده کرد. به این منظور می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید که توسط شماره پرواز آخرین موقعیت مکان هواپیما را به‌صورت زنده در آسمان نشان می‌دهد و برای لحظاتی هم شده اطمینان خاطر برایتان به ارمغان می‌آورد. به کمک این اپلیکیشن تلفن یا تبلت‌تان به یک رادار تبدیل می‌شود و می‌توانید در لحظه ترافیک هوایی جهان را مشاهده کنید. با استفاده از این اپ می‌توانید در نمایی گرافیکی هواپیما‌هایی را که در سراسر جهان در حال پرواز هستند در لحظه تماشا کنید. درون این اپ حتی تصاویری از هواپیماهای مختلف وجود دارد. برای نقشه از نقشه‌های گوگل استفاده شده، بنابراین می‌توانید توسط سرویس استریت ویو گوگل محیط اطراف روی زمین موقعیت هواپیما را نیز ببینید. از دیگر امکانات این اپلیکیشن می‌توان به اعلام ساعت فرود و اطلاعات فرودگاه اشاره کرد. گفتنی است این اپ برای تمام سیستم‌ های عامل‌ حتی ویندوز 8 و مک (دسکتاپ) نیز منتشر شده است.

VidMob

عکاسی آنلاین: در تعطیلات نوروز به سفری به یادماندنی می‌روید و فیلم‌های ماندگاری با گوشی‌تان می‌گیرید، اما حوصله، زمان یا تخصص ویرایش ویدئو‌هایتان را ندارید. اگر دنبال راه چاره‌ای کارآمد هستید تا ویدئو‌ها‌یتان را به آسانی به یک کلیپ ماندگار تبدیل کنید توصیه‌مان به شما استفاده از این اپلیکیشن است. این اپ بتازگی برای سیستم‌عامل آی‌اواس عرضه شده و بزودی برای اندروید نیز منتشر خواهد شد. اما طرز کار این اپلیکیشن به چه صورت است؟ سازنده‌های این برنامه ایده جالبی را برای آن به کار برده‌اند؛ می‌توانید عکس‌ها و ویدئو‌های روی گوشی‌تان را برای ادیتورهای حرفه‌ای این اپ بفرستید تا در اسرع وقت برا‌یتان ویرایش کنند و یک کلیپ زیبا تحویل‌تان بدهند؛ درست مانند یک عکاسی. با نخستین ورود به اپلیکیشن ابتدا ثبت نام کنید که به این منظور می‌توانید از حساب کاربری یکی از شبکه‌های اجتماعی فیسبوک، توئیتر یا گوگل استفاده کنید. در بخش اصلی اپ که با عنوان MobFeed مشخص شده، می‌توانید کلیپ‌های کاربران دیگر این اپ را همراه نام ادیتور مشاهده کرده و آن شخص را به فهرست مورد علاقه‌تان اضافه کنید. در بخش Inbox اپلیکیشن نیز می‌توانید با ادیتورتان صحبت کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها