وزیر بهداشت در حاشیه برگزاری همایش کشوری سوختگی با دختران شین‌آبادی دیدار کرد.
کد خبر: ۸۸۴۳۵۷
وزیر بهداشت با دختران شین‌آبادی ناهار خورد + عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، دکتر سیدحسن هاشمی ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری همایش کشوری سوختگی در مرکز همایش‌های رازی با دختران روستای شین‌آباد که چند سال پیش در حادثه آتش‌سوزی مدرسه دچار سوختگی شده بودند، دیدار کرد.

در این دیدار، وزیر بهداشت ضمن گفتگو با تک تک دختران شین‌آبادی از نزدیک در جریان روند درمان این دختران قرار گرفت.

وی همچنین با دختران شین‌آبادی ناهار خورد.

هاشمی در ادامه با اعضای کمیسیون پزشکی که به منظور بررسی روند درمان دختران شین‌آبادی تشکیل شده است، گفتگو کرد.

همچنین قائم مقام وزیر بهداشت در امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی پیش از ظهر امروز در پنجمین همایش کشوری سوختگی از راه‌اندازی شش مرکز جامع سوختگی و توسعه بخش‌های سوختگی در بیمارستان‌های عمومی توسط وزارت بهداشت خبر داد.

دکتر محمدهادی ایازی با اشاره به کار سخت و طاقت فرسا، دریافتی پایین، سطح انتظارات بالا و قضاوت‌های نادرست در خصوص کادر پزشکی و پرستاران شاغل در حوزه سوختگی، آنها را قشری مظلوم خواند و گفت: رفع مشکلات این حوزه مشروط به وجود عزمی جدی در وزارت بهداشت است.

قائم مقام وزیر بهداشت در امور اجتماعی با اشاره به آمار سالیانه 150 هزار مورد سوختگی و سه هزار فوت ناشی از آن در کشور، افزود: ما باید از ظرفیت‌های مردمی در این حوزه استفاده کنیم. بیماری که می‌سوزد، فقیر می‌شود و با مسائل اجتماعی جدیدی روبرو خواهد شد که حتما باید با مشارکت مردم تمهیداتی برای آن اندیشید.

وی همچنین گفت: فعالیت اولین کمیته کشوری سوختگی از هفته آینده آغاز می شود و ساخت شش مرکز جامع سوختگی و توسعه بخش‌های سوختگی در بیمارستان‌های جنرال در سال 95 را از برنامه های وزارت بهداشت برای بهبود وضعیت پیشگیری و درمان سوختگی در کشور دانست.

ایازی افزود: در راستای توجه جدی به پیشگیری از سوختگی، این موضوع را در دستور کار کمیته ملی پیشگیری از سوختگی قرار داده‌ایم و بزودی شاهد ساخت فیلم و سریال و مستند و ... توسط صدا و سیما خواهیم بود.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مریم
-
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
۰
۰
آقای دكتر هاشمی بی نظیر و بی بدیل است ...
مصطفی
-
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
۰
۰
آفرین به این وزیر زحمت كش و با وجدان و بدا به حال وزیر آموزش وپرورش كه غیر از وعده های شعاری كاری نكرده نه برای آموزش و نه برای معلمین و دانش آموزان
یك ایرانی
-
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
۰
۰
خداوند امثال شمارا زیاد كناد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها