عزیزی: بیدار بودم به محمدخانی رای می‌دادم

خداداد در تیم رویایی

پرسش نظرسنجی برنامه این هفته نود به انتخاب دهمین بازیکن از تیم رویایی فوتبال ایران در سال‌های بعد از انقلاب اختصاص داشت.
کد خبر: ۸۸۲۳۸۹

پس از آن‌که با رای مردم احمدرضا عابدزاده (دروازه‌بان)، محمد پنجعلی و سیدجلال حسینی (مدافعان میانی)، جواد زرینچه (دفاع راست)، مجتبی محرمی (دفاع چپ)، کریم باقری (هافبک دفاعی)، مهدی مهدوی‌کیا (هافبک راست)، اشکان دژاگه (هافبک چپ) و علی کریمی (هافبک تهاجمی) به عنوان بهترین بازیکنان فوتبال ایران در پست‌های مختلف انتخاب شدند، این بار مخاطبان باید از میان فرهاد مجیدی، عبدالعلی چنگیز، ناصر محمدخانی و خداداد عزیزی بهترین مهاجم سایه بعد از انقلاب را انتخاب می‌کردند که سرانجام خداداد عزیزی با 41 درصد آرا بهترین مهاجم سایه ایران انتخاب شد.

در این نظرسنجی بالغ بر یک میلیون و 400 هزار نفر شرکت کردند که خداداد عزیزی با 580 هزار و220 رای در صدر ایستاد، فرهاد مجیدی با 427 هزار و 456 رای دوم شد، ناصر محمدخانی با 334 هزار و 958 رای در جایگاه سوم قرار گرفت و عبدالعلی چنگیز با 58 هزار و 863 رای چهارم شد.

خداداد درخصوص انتخابش به‌عنوان برترین مهاجم سایه گفت: از آنجایی که شب‌ها زود می‌خوابم متاسفانه برنامه نود را ندیدم، اما دوستانم صبح با من تماس گرفتند و توضیح دادند که چه اتفاقی افتاده است. مطمئن بودم که مردم ما فراموشکار نیستند و این را در خیابان‌ها متوجه می‌شوم.

عزیزی درخصوص این‌که فکر می‌کرد با حضور مجیدی استقلالی و محمدخانی پرسپولیسی انتخاب شود؟ افزود: شک ندارم که پیامک‌های برنامه نود وقتی دو طرفش استقلال و پرسپولیس باشند برای دیگران سخت می‌شود، اما همان‌طور که گفتم لطف مردم باز هم شامل حال من شد و مثل همیشه از آنها ممنون هستم و دست تک‌تک کسانی را که به من رأی دادند، می‌بوسم. البته این را هم بگویم که اگر دوشنبه شب بیدار بودم به محمدخانی رای می‌دادم. جوانان امروزی اصلا یادشان نمی‌آید که محمدخانی چه فوتبالیستی بود. او اگر الان بازی می‌کرد بهترین مهاجم آسیا می‌شد، زیرا هم سرعت داشت و هم تکنیک.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها