من یک جنوبی هستم. ضمیمه تپش بیدارکننده و فریادرس انسان‌هایی است که می‌خواهند از اشتباهات دیگران درس گرفته و سطح هوشیاری خود را بالا ببرند و از خواب غفلت بیدار شوند. ای کاش می‌شد بجای آن‌که در روزنامه بخوانیم که طرف بر اثر شیشه کشیدن دست به قتل زده، ریشه این مواد صنعتی را نابود کنیم. ای کاش مسئولان فکری به حال این موضوع کنند تا دیگر جنایتی بخاطر مصرف شیشه نداشته باشیم. محمد اخلاقی از شهرستان گناوه
کد خبر: ۸۷۹۷۹۶

صفحه بیشتر بدانیم و پاسخ به پرسش‌های حقوقی برای من که دانشجوی ارشد حقوق هستم جذاب است.

محمد ونکی‌فراهانی از اراک

من و خانواده‌ام سال‌هاست که تپش می‌خوانیم. تپش خیلی آموزنده است و باعث می‌شود انسان در دام کلاهبرداران و سایر خلافکاران گرفتار نشود.

بیات از تهران

سال‌ها پیش وقتی به صفحه وسط ویژه نامه می‌رسیدیم دو صفحه را به حوادثی که برای افراد مشهور اتفاق افتاده بود اختصاص می‌دادید و چه حوادث جالبی بودند، از شما درخواست دارم که باز این صفحه را به تپش اضافه کنید.

سکینه جعفری از دورود لرستان

تپش: با توجه به تعداد صفحات و موضوعات، نمی‌توانیم در حال حاضر دو صفحه را به این موضوع اختصاص دهیم اما سعی می‌کنیم بخش حوادث رخ داده برای افراد مشهور را در صفحه آخر ادامه دهیم.

لطفا در مورد چاپ نحوه وروش کلاهبرداری‌ها در نشریه بیشتر دقت کنید چراکه مو به مو روش کار توضیح داده شده است. این کار هرچند باعث آگاهی مردم می‌شود اما از طرفی دیگر، باعث آموزش به افراد آماتور می‌شود.

بزرگ امید از مریوان

تپش: از شما خواننده گرامی بخاطر حسن توجه، تشکر می‌کنیم اما درباره روش‌های کلاهبرداری سعی شده با هماهنگی پلیس تا جایی که باعث آموزش نشود،موضوعات بررسی شود. از سوی دیگر آشنایی با روش‌های کلاهبرداری یکی از اقدامات پیشگیرانه است.

از این‌که مردم را با خطر استفاده از مواد مخدر بخصوص شیشه و عوارض جبران‌ناپذیر پس از مصرف آن آشنا می‌کنید، تشکر می‌کنم.

یک خواننده از خرم‌آباد

من شش سال است تپش را می‌خوانم .خیلی آموزنده است. اگر کسی تپش را بخواند بعید می‌دانم در دام کلاهبرداران وآدم‌های نادرست گرفتار شود.

ابوالفضل بابالو، آبیک قزوین

من ده سال است روزنامه جام‌جم می‌خوانم بخصوص روزهای چهارشنبه، تپش را مطالعه می‌کنم که این مطالعه باعث شده فرد موفقی شوم از ویژه‌نامه تپش ممنونم.

صابر حیدرزاده از استان گیلان شهر املش

ممنون از ویژه‌نامه تپش که از همه واقعیت‌ها ما را مطلع می‌کند.

دیلا ملکی ازکرمانشاه

من روزنامه جام‌جم را فقط چهارشنبه‌ها و بخاطر تپش آن می‌خرم و می‌خوانم.

یعقوب گراوند از کوهدشت لرستان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها