بنا کوتاه آمد

فدراسیون کشتی اعلام کرد بنا به درخواست دوباره همتای مجارستانی‌اش دو فرنگی‌کار را به رقابت‌های جام زومباتلی اعزام خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۸۲۸۷

درخواست فدراسیون کشتی مجارستان از فدراسیون کشتی ایران پس از آن صورت گرفت که محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران اعزام تیم ملی کشتی فرنگی به مسابقات بین‌المللی «زومباتلی» مجارستان را لغو کرد. اما دیروز فدراسیون کشتی اعلام کرد از آنجا که فدراسیون کشتی ایران و مجارستان در سال‌های اخیر مراودات گسترده‌ای با یکدیگر داشته‌اند و هر دو کشور حضور پررنگی در تورنمنت‌های دو طرف دارند، فدراسیون کشتی از «محمد بنا» خواست برنامه‌ریزی لازم برای اعزام فرنگی‌کاران به این تورنمنت را انجام دهد.

براساس این گزارش، محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با حضور داوود عابدین‌زاده و بشیر باباجان‌زاده فرنگی‌کاران وزن‌های 85 و 130 کیلوگرم ایران در این رقابت‌ها موافقت کرد و قرار است این دو کشتی‌گیر به همراه رسول جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی عازم مجارستان شوند.

این دو کشتی‌گیر پیشتر پس از لغو سفر مجارستان، قرار بود عازم اوکراین شوند که با توجه به همزمانی برگزاری دو مسابقه، سفر آنان به اوکراین لغو خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روز گذشته در گفت‌وگو با جام‌جم اعلام کرده بود، با توجه به نزدیکی مسابقات انتخابی المپیک نمی‌خواهد فشاری به کشتی‌گیرانی نظیر حمید سوریان و امید نوروزی به خاطر کاهش وزن وارد شود و به همین دلیل سفر تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مسابقات جام «زومباتلی» مجارستان لغو شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها