سردارفدوی: اطلاعات لپ‌تاپ‌ها و موبایل‌های سربازان آمریکایی را استخراج کردیم

قدردانی مجلس از نیروی دریایی سپاه

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مسئولان عملیات دریایی سپاه پاسداران که با شجاعت در مقابل ورود نظامیان آمریکایی به آب‌های ایران ایستادگی و متجاوزان را بازداشت کردند، قدردانی کردند.
کد خبر: ۸۷۸۲۵۱

به گزارش جام‌جم، در این مراسم رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان از سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه، علی رزمجو دریادار دوم پاسدار، منوچهر احمد حسینی ناوسالار دوم پاسدار، مهدی داوری ناوسروان پاسدار و ابراهیم ابرار، ناوبان یکم پاسدار از فرماندهان این نیرو که شناورهای متجاوز آمریکایی را در محدوده جزیره فارسی توقیف و تفنگداران متجاوز آمریکایی را بازداشت کرده بودند، با شاخه‌های گل و اهدای لوح سپاس، قدردانی کردند. در این مراسم که روز گذشته در صحن علنی مجلس برگزار شد، فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان این‌که اطلاعات بسیاری از لپ‌تاپ‌ها و موبایل‌های سربازان آمریکایی دستگیرشده استخراج شده، گفت: اگر آمریکایی‌ها بخواهند خباثت کنند، فیلم‌ها را نمایش داده و موجبات خجالت‌زدگی و تحقیر بیشتر آنها را فراهم خواهیم کرد.

سردار فدوی در سخنان خود ضمن گرامیداشت سالروز ورود امام(ره) به کشور، با اشاره به جریان دستگیری تفنگداران آمریکایی در آب‌های خلیج‌فارس تصریح کرد: دستگیری سربازان آمریکایی وظیفه ما بوده و هست و سال‌های طولانی این وظیفه را انجام داده‌ایم و این دستگیری چهارمین دستگیری نظامیان آمریکایی‌ و انگلیسی‌ در آب‌های کشورمان محسوب می‌شود. در واقع این افتخار برای ایران وجود دارد که بتواند بدون هیچ نگرانی اعمال قدرت کند. فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به‌رغم کوچک بودن جزیره فارسی و فاصله 130 کیلومتری آن از سواحل ایران، در این جزیره و همه مکان‌ها، آمادگی کامل داریم و به محض این‌که شناورهای آمریکایی چندصدمتر وارد آب‌های سرزمینی ایران شوند، سراغشان می‌رویم.

ضبط چند ساعت فیلم از بازداشت تفنگداران

وی افزود: از جریان دستگیری سربازان آمریکایی چند ساعت فیلم وجود دارد که این فیلم‌ها می‌تواند حقارت‌های بسیاری برای آمریکا به دنبال داشته باشد. در واقع اگر مسئولان آمریکایی می‌گویند ما از «دست بر سر گذاشتن» سربازانمان ناراحت و خجالت‌زده هستیم، باید بگویم اگر بقیه فیلم‌ها را ببینند، این سرافکندگی صدبرابر خواهد شد، هر چند ما به دنبال ایجاد حقارت برای دولت و ملتی نیستیم، اما اگر آنها بخواهند ایران را تحقیر و خباثت کنند، فیلم‌ها را نمایش داده و موجبات خجالت‌زدگی و تحقیر بیشتر آنها را فراهم خواهیم کرد.

سردار فدوی یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی همچون آمریکا و صهیونیست‌ها و کشورهای منطقه و حتی برخی در داخل کشور درپی آن هستند که دشمنی شیطان بزرگ آمریکا را با انقلاب اسلامی نفی کنند و آن را با کشور سخیف و کوچکی همچون عربستان جایگزین کنند که این کار نباید صورت بگیرد.

پس از بیان این اظهارات از سوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با فریادهای «مرگ بر آمریکا» اظهارات وی را تائید کردند.

لاریجانی: کشورهای عقب‌افتاده منطقه دنبال تفرقه هستند

در جلسه علنی روزگذشته، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه امروز شاهدیم که جریان‌های مزاحم انقلاب اسلامی اعم از ابرقدرت‌ها و برخی کشورهای عقب‌افتاده در منطقه در مقابل فکر امام به دنبال تفرقه در امت اسلامی هستند و مخصوصا با ورود و حمایتی که از جریان‌های تروریستی و تکفیری کردند، باعث از هم پاشیدگی در بین بخش‌هایی از امت اسلامی شدند. به گزارش فارس، وی خاطرنشان کرد: ما امروز بیشتر نیازداریم که به اهداف بلند امام‌(ره) توجه و تمرکز داشته باشیم و ببینیم که محور اصلی اقتدار انقلاب اسلامی در وحدت امت اسلامی نهفته است و پرچمدار همین فکر باشیم.

لاریجانی گفت: امروز هم این روحیه انقلابی و جهادی باید موضوع اساسی بین مسلمانان باشد. هم توجه به وحدت امت اسلامی و هم احیای جهاد و فکر انقلابی، دو مؤلفه مهم برای پیشبرد افکار امام (ره) خواهد بود.

فریاد «الله‌اکبر» در مجلس

همچنین دیروز همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به کشورمان، فریاد «الله‌اکبر» در مجلس طنین انداز شد. نمایندگان مجلس در ساعت 9و33دقیقه (لحظه ورود امام(ره) به میهن) با سردادن شعار الله‌اکبر، یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهیدان انقلاب را گرامی داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها