سود 27 برابری چای خارجی در بازار ایران

رئیس سازمان چای از سود 27برابری چای خارجی در بازار ایران نسبت به چای تولید داخل خبر داد و گفت: وضعیت کنونی بازار نشان می‌دهد که چای ایرانی قدرت تبلیغ ندارد، در حالی که مسابقات و جایزه‌هایی که تولید‌کنندگان خارجی برای تبلیغ محصولشان پیش‌بینی می‌کنند، قابل مقایسه با کارخانه‌های داخلی نیست. / ایسنا
کد خبر: ۸۷۸۲۰۲

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
میراث ناملموس گنجینه هویت ملی

«جام‌جم» در گفت‌وگو با رئیس مرکز مطالعات منطقه‌ای پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس آسیای غربی و مرکزی یونسکو بررسی کرد

میراث ناملموس گنجینه هویت ملی

نیازمندی ها