بازی هفته

بازگشت بیگانگان

این هفته دنباله یکی از بهترین بازی‌‌های استراتژی تاریخ یعنی XCOM برای PC منتشر می‌‌شود. گرچه این مجموعه قدمتی طولانی داشته و طرفدارهای قدیمی زیادی هم دارد، ولی بدون اغراق می‌‌توان گفت این نسخه بازسازی شده سال 2012 بازی یعنی XCOM: Enemy Unknown بود که بار دیگر نام این مجموعه را بر سر زبان‌‌ها انداخت و با نوآوری‌‌ها و خلاقیت‌‌هایی که در گیم‌ پلی همراه بود، تحولی در سبک بازی‌‌های استراتژی مدرن به وجود آورد، ‌طوری که نشانه ‌های الهام‌ گرفتن از آن در بسیاری از بازی‌‌های هم سبک و هم غیر هم سبکی که بعد از انتشارش منتشر شدند، مشهود است.
کد خبر: ۸۷۷۰۲۳

XCOM 2 20سال پس از نسخه قبلی جریان دارد و داستان از جایی شروع می‌ شود که نیروهای XCOM در نبرد علیه بیگانگان شکست خورده‌‌اند. گیم‌‌پلی بازی تقریبا مشابه نسخه قبل بوده و شما باید جوخه‌ای از سربازان خود را که حالا در قالب نیروهای مقاومت درآمده‌‌اند به‌مناطق مختلف اعزام و با بیگانگان مبارزه کنید. سپس با سرمایه و تجهیزاتی که از بیگانگان به دست می‌‌آورید، در بین مراحل مهندسان و دانشمندان خود را به کار بگیرید تا برای شما تجهیزات، سلاح‌ ها و امکانات پیشرفته‌‌تر را تحقیق و توسعه دهند. سربازهای شما در کلاس ‌های مختلفی طبقه‌‌بندی می‌‌‌شوند که هرکلاس توانایی‌ها و شاخه مهارت‌های مجزایی دارد. انتظارات از این نسخه از بازی بشدت بالاست و به نظر می‌ رسد بار دیگر می ‌توانیم با یک عنوان استراتژی شاهکار مواجه شویم که می‌‌تواند ساعت‌‌های بیشماری ما را به خود مشغول کند.

بهترین ‌های ویتا

کنسول Playstation Vita سونی بدون شک نتوانست به اهدافی که این شرکت در نظر داشت دست یابد و کنسولی شکست‌خورده به شمار می‌‌رود؛ ولی گاهی بازی‌های بسیار جذابی به‌صورت انحصاری برای آن عرضه شد که شاید حسرت تجربه‌‌شان به دل افرادی که این کنسول دستی را نداشتند، باقی ماند.

به‌هرحال در ادامه موج و روند بازسازی عناوین نسل گذشته برای PS4، عنوان Gravity Rush Remastered این هفته برای این کنسول منتشر خواهد شد. مکانیک اصلی بازی دستکاری کردن جاذبه است که به بازیکن امکان می‌ دهد حرکات و لحظات منحصر‌به‌فردی را تجربه کند. سبک هنری بازی Cel-Shade بوده و شما در نقش دختری به نام Kat قرار دارید که در حالی که حافظه‌‌اش را از دست داده، در دنیای شناور Hekseville به هوش می‌آید و باید با استفاده از قدرت کنترل جاذبه که آن را از یک گربه مشکی مرموز به دست می ‌آورد، مردم این سرزمین را از توفان‌های جاذبه و موجودات ددمنش موسوم به Nevi که با این توفان‌‌ها همراه می‌شوند، نجات دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها