جوانی که به‌واسطه یک شوخی، کینه ای را از دوستش به دل گرفته بود، با کمک چند نفر دست و پای دوستش را بست و تینر روی او ریخت و آتشش زد اما خوشبختانه جوان که در شعله های آتش این کینه می سوخت، با کمک شاهدان از ماجرا جان سالم به در برد و به بیمارستان منتقل شد.
کد خبر: ۸۷۶۰۳۶
عاقبت دردناک شوخی چند جوان

به گزارش جام جم آنلاین ، روز گذشته جوانی که روی قسمت های مختلف بدنش اثراتی از سوختگی مشهود بود وارد شعبه 210 دادسرای مشهد شد و در طرح شکایتش به بازپرس سیمایی مدعی شد: دوستم من را به آتش کشید!

وی افزود: من با یکی از هم‌دوره ای‌هایم همیشه شوخی می کردم. یک روز وقتی مثل همیشه در محل کارآموزی حاضر بودیم دوباره شوخی های همیشگی شروع شد و دوستم ناخودآگاه میخی را که قبلا روی شعله های آتش داغ کرده بود به پشت گردن من زد و من سوختم.پس از آن شوخی، من هم به سراغ یک قاشق رفتم و داغش کردم و به سمت دوستم رفتم تا مخفیانه قاشق را به پشت گردنش بچسبانم که در یک لحظه متوجه شد و در حالی که قصد داشت مانع شود قاشق به کنار صورتش برخورد کرد و کمی صورتش را سرخ کرد. از او عذر خواهی کردم و با آرام شدن او دوباره مشغول کارمان شدیم و به خیال من همه‌چیز تمام شد اما اینگونه نبود.

این جوان اضافه کرد: دوستم بعد از مدتی به سراغم آمد و گفت این کار تو را طوری جبران می کنم که سرت را پایین انداخته و از در مجتمع خارج شوی ! من هم که از تهدید او ترسیده بودم چند روزی به خوابگاه و محل استراحتم نرفتم. بعد از دو سه روز، 6 دی بود که به خوابگاه رفتم و در محل استراحتم دراز کشیده بودم که یک دفعه او و چند نفر دیگر به سمت من حمله کردند و یکی روی سینه من نشست یکی هم شروع کرد دست و پاهای من را با چسب، بست. وقتی آنها دست و پای من را بستند، رهایم کردند. هر طور که بود خودم را به نزدیک در اتاق رساندم و با داد و فریاد کمک خواستم اما یکی از آنها پاهای من را گرفت و من را به داخل اتاق کشاند. همان دوستم که کینه شوخی گذشته را به دل گرفته بود یک قوطی تینر آورد و درش را باز کرد. هنوز تینرها را نریخته بود که یکی از هم‌دوره ای‌هایم که در اتاق شاهد ماجرا بود به سمتش دوید و با او درگیر شد تا او را از این انتقام خطرناک منصرف کند اما او دست‌بردار نبود. مقداری تینر را روی بدن من ریخت و در حالی که از من فاصله داشت با یک فندک تینرها را به آتش کشید. آتش با سرعت به سمت من آمد و قسمتی از شکم و پا های من را فرا گرفت. بعد از آن بود که دوستانش با پتو آتش را خاموش و من را که به شدت مصدوم شده بودم به بیمارستان امام رضا (ع) بردند.

او در حالی که اشک در چشمانش جمع شده بود و تاوان سختی برای آن شوخی های نابجا داده بود، مدعی شد: چندین بار مورد عمل جراحی قرار گرفته ام و پیوند پوست شده‌ام.

در حالی که متهمان بازداشت شده بودند، بازپرس سیمایی دستورات لازم قضایی را صادر کرد تا میزان جراحات جوان شاکی مشخص و تحقیقات بیشتری در این زمینه صورت پذیرد.

منبع:ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها