داغ ترین نرم افزارهای موبایل

نبرد کارت ها

کد خبر: ۸۷۴۶۴۷

صنعت بازی‌ها و اپلیکیشن‌های موبایلی در ایران رشد کمیتی قابل توجهی داشته است، اما همین توجه به کیمیت باعث شده شاخصه‌های کیفیتی در بیشتر نمونه‌های موجود ندیده گرفته شود. از همین رو زمانی که یک اپلیکیشن با تکیه بر کیفیت تولید می‌شود توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. بازی آشوب یکی از همین دسته بازی‌های موبایلی ایرانی است که توانسته در فرم و ساختار قابل توجهی عرضه شود. این بازی کارتی آنلاین که محصول شرکت استودیوی بازی‌سازی آرناست، نبرد قهرمانان خیر و شر را در دنیای خیالی آدون دستمایه یک سرگرمی کرده و کاربران باید با در دست داشتن کارت‌های بازی خود با دیگر بازیکنان رقابت کنند. گرافیک دوست‌داشتنی و طراحی‌های منحصربه‌فرد شخصیت‌ها یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی اندرویدی است که قرار است در آینده‌ای نزدیک نسخه آی‌او‌اس آن نیز عرضه شود. در کنار چشم‌نواز بودن، بازی از گیم‌پلی قابل قبول و روانی برخوردار است و می‌تواند کاربران خود را ساعت‌ها سرگرم نگهدارد. این بازی سری اول از بازی‌های آشوب است و به گفته سازندگان قرار است در آینده نسخه‌‌های دیگر این بازی در ژانرهای متفاوت وارد بازار شود.

Microsoft Selfie

سلفی با مایکروسافت: سلفی گرفتن یکی از مهم‌ترین کاربردهای گوشی‌های هوشمند امروزی شده و «خویش‌نگاری» آن قدر اهمیت دارد که واژه آن به فرهنگ لغت راه پیدا کرده و این روزها انواع و اقسام ابزارهای مختلف برای ثبت یک سلفی بهتر در بازار یافت می‌شود. حتی گوشی‌هایی ساخته شده‌ که دوربین‌های بسیار قوی در قسمت جلویی خود دارد تا کاربر بهترین تجربه سلفی انداختن را داشته باشد. در این میان مایکروسافت که بدش نمی‌آید در بازار اپلیکیشن‌ها نیز دستی در آتش داشته باشد، هرازگاهی یک اپلیکیشن خبرساز ارائه می‌کند. این بار غول نرم‌افزاری دنیا سراغ سوژه عکس سلفی رفته و اپ «مایکروسافت سلفی» را منتشر کرده است. با این اپ می‌توان عکس سلفی یا پرتره را ویرایش کرد و ویژگی‌هایی نظیر سن، جنسیت، رنگ پوست، میزان نور و برخی دیگر را روی عکس تغییر داد. نکته مهم در مورد اپ این است که تمام این ویرایش‌ها را بسرعت و تنها با لمس یک دکمه انجام می‌دهد. به گفته سازنده، کاربران این اپ می‌توانند عکس‌های معمولی را در کسری از ثانیه به یک عکس زیبا تبدیل کنند.

Record

ثبت رکورد با رکورد: چقدر به سلامت خود اهمیت می‌دهید؟ آیا می‌دانستید با گوشی هوشمندی که دارید می‌توانید برخی پارامترهای بدن خود را اندازه بگیرید و سلامت خود را زیر نظر داشته باشید؟ اپلیکیشن Record به این منظور ساخته شده است. با این اپ می‌توانید خواب، تناسب اندام، میزان فعالیت روزانه و ارزش غذایی را که به بدن‌تان می‌رسد محاسبه کرده و برای خود هدف تعیین کنید. حتی این اپ پا را از این فراتر گذاشته و می‌توانید اطلاعات آن را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید و در شبکه اجتماعی مخصوص آن فعالیت کنید. با این اپلیکیشن می‌توانید اطلاعات تمرین‌های ورزشی در باشگاه ازجمله دویدن، یوگا و تمرین‌های غیرباشگاهی را نیز ثبت کنید. رکورد با استفاده از GPS گوشی اطلاعات مکانی و موقعیت فرد را روی نقشه ثبت می‌کند و برای مثال می‌توان متوجه شد در چه نقطه‌ای از دنیا و در چه ساعت و تاریخی چقدر فعالیت ورزشی انجام شده است. این اپ همچنین اطلاعات دستگاه‌های جانبی دیگری نظیر ضربان‌سنج را دریافت می‌کند و بر اساس آنها سلامت کاربر را تحلیل می‌کند. گفتنی است این اپلیکیشن برای اپل واچ نیز عرضه شده است.

ترب

ارزان‌ترین‌ها را بخرید: «تاکنون شده یک کالا را بخرید سپس متوجه شوید از یک جای دیگر با قیمت ارزان‌تر می‌توانستید همان کالا را بخرید؟» این توصیفی است که سازنده اپلیکیشن ترب در شرح محصولش نوشته است. با استفاده از اپ ترب می‌توان در 35 فروشگاه معتبر اینترنتی ایرانی جست‌و‌جو کرد و یک کالا را با مناسب‌ترین قیمت خرید. با توجه به رشد روزافزون فروشگاه‌های اینترنتی وجود چنین اپلیکیشنی کاملا منطقی به نظر می‌رسد، درست مانند خرید از فروشگاه‌های واقعی. هنگام ورود به این اپلیکیشن می‌توانید با اکانت گوگل (جیمیل) خود لاگین کنید یا از ابتدا ثبت‌نام انجام دهید. به گفته سازنده این اپ، بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی به این سرویس متصل هستند، اما تا این لحظه ترب قراردادی با فروشگاه خاصی ندارد تا برای مثال خرید از فروشگاهی خاص را پیشنهاد دهد، زیرا پیشنهاد خرید از فلان فروشگاه ماهیت این اپ را زیر سوال می‌برد. همچون فروشگاه‌های آنلاین کالاها در این اپ دسته‌بندی شده و می‌توان در بیش از 300 دسته‌بندی جست‌و‌جو ‌و نوتیفیکیشن هوشمند برای قیمت مناسب دریافت کرد.

ILVOC - IELTS Vocabulary

شرکت در آزمون با موبایل: فرقی نمی‌کند دنبال تحصیل در خارج از کشور باشید یا نه، اما حتما نام IELTS را شنیده‌اید. واژه آیلتس برگرفته از واژه‌هایی است که «نظام بین‌المللی ارزش‌یابی زبان انگلیسی» را معنا می‌دهد. آیلتس در واقع یک امتحان زبان انگلیسی بوده که از اعتبار بین‌المللی برخوردار است. این امتحان معیاری برای سنجش دانش زبان انگلیسی اشخاصی است که می‌خواهند در کشورهای انگلیسی زبان درس بخوانند، کار کنند یا به آن کشورها مهاجرت کنند. اکنون اگر هر یک از این گروه‌ها شامل حالتان می‌شود بد نیست با اپلیکیشن ILVOC آشنا شوید. با نصب این اپ می‌توانید به مواردی نظیر واژگان مهم آزمون، ترفندهایی برای پاسخ به پرسش‌ها و توصیه‌هایی برای جواب دادن به تست‌های هر یک از چهار مهارت خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن آیلتس دست پیدا کنید. نکته مهم این است که می‌توانید رایگان از آن استفاده کرده و در هر جایی واژگان مهم آیلتس را مطالعه کنید. این اپلیکیشن حتی توصیه‌هایی برای آزمون آیلتس دارد و نکات امتحانی را ارائه می‌کند. در نهایت پس از استفاده ایده‌آل از این اپ می‌توانید از خود امتحان بگیرید و نمره‌تان را در آزمون واقعی حدس بزنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها