شاگردان محمد خاکپور در دیدارهای خود در دوحه قطر باید اولین بازی خود را برابر سوریه برگزار کنند.
کد خبر: ۸۷۱۷۳۷
چشمی: همه تیم کاپیتان هستند، من بازوبند را می‌بندم

به گزارش جام جم ورزشی ، کاپیتان این تیم در آستانه اعزام به اردوی دبی از ناحیه بینی دچار آسیب‌دیدگی شد اما در حال حاضر شرایط بهتری نسبت به روز بازی با ملوان دارد و می‌خواهد اتفاقی را که سال‌ها منتظرش بوده‌ایم با تیم المپیکی ایران رقم بزند. گفت‌وگوی جام‌جم را با روزبه چشمی بخوانید...

کم کم داریم به بازی اول، یعنی سوریه می‌رسیم، از اوضاع تیم بگو ...

خیلی وقت بود که منتظر این بازی بودیم. خود من هم بیشتر از دیگران. گاهی اوقات انتظار کشیدن بدتر از هر کاری است و دوست داشتم زودتر بازی‌ها شروع شود و وارد مسابقه بشویم.

خیلی با اعتماد به‌نفس حرف می‌زنی....

خیلی بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کنید. ما بازیکنانی با انگیزه داریم که هرکدامشان دوست دارند خیلی چیزها را اثبات کنند. ما در این مدت با همه سختی‌ها در اردوهای تیم امید شرکت کردیم و حالا می‌خواهیم نتیجه زحماتمان را ببینیم.

سوریه را چقدر می‌شناسی؟

این وظیفه مربیان تیم است که حریف را آنالیز کنند و اتفاقا خیلی با دقت این کار را کرده‌اند. حریف ما تیمی است که از سرعت قابل ملاحظه‌ای هم برخوردار است. تا جایی که این تیم را می‌شناسیم، سوریه‌ای‌ها با نفراتی به این رقابت‌ها آمده‌اند که مانند ما تجربه بالایی در لیگ کشورشان ندارند ولی از نظر هماهنگی تیمی، در وضعیت خیلی خوبی به‌سر می‌برند. آنها در خط هافبک و حمله، بازیکنان خطرناکی دارند و ما باید در دیدار با این تیم خیلی مراقب شان باشیم.

تیم ما هماهنگ شده است؟

من و همه تیم روزهای سختی را آغاز کرده‌ایم و برای این روزها آماده هستیم. ما برای صعود به المپیک به این رقابت‌ها گام گذاشته‌ایم و برای این هدف از هیچ تیمی هراس نداریم. می‌دانیم که تمام بازی‌هایمان سخت است و برای همین در این مدت سخت تمرین کرده‌ایم و فکر می‌کنم از نظر هماهنگی در شرایط خوبی قرار داریم.

نقطه قوت تیمی که تو کاپیتانش هستی چیست؟

اتحادی که بین بازیکنان است از هرچیزی در این تیم بیشتر به چشم می‌آید اما اگر بخواهم در تیم‌مان به بازیکنان اشاره کنم، باید بگویم که ما درون دروازه اخباری را داریم خوب هستیم تا آن جلو که مهدی ترابی و ارسلان مطهری هستند.

... و البته نقش خود تو در این تیم غیرقابل انکار است؟

من هم به اندازه خودم تلاشم را می‌کنم تا در خط هافبک برای تیم مفید باشم. البته این را هم باید بگویم که ما در خط هافبک با داشتن بازیکنانی مانند محسن کریمی، مهرداد محمدی، میلاد کمندانی و خیلی‌های دیگر که هر یک در تیم‌های باشگاهی‌شان در لیگ برتر جزو نفرات ثابت هستند از این نظر هم اوضاع خیلی خوبی داریم و به نظرم چیزی برای موفقیت در این دوره کم نداریم.

راستی مشکل بینی‌ات برطرف شد؟

خیلی بهترم و در روزهای اول کمی نگرانم کرده بود که نکند نتوانم برای تیم امید آنچنان که در نظر داشتم، بازی کنم اما شکر خدا دکتر نوروزی خیالم را راحت کرد و نگرانی از این بابت ندارم.

با ماسک بازی می‌کنی؟

در این مدت که با ماسک تمرین می‌کردم به ‌خاطر این بود که توپ به صورتم برخورد نکند و شاید در روز بازی هم لازم شود از ماسک استفاده کنم اما این به نظر کادر پزشکی تیم امید بستگی دارد. فکر می‌کنم بتوانم بدون ماسک هم بازی کنم.

بعد از بازی با سوریه با قطر بازی دارید. جو آنجا چطور است؟

خوب است. البته ما فقط درون اردوی خودمان هستیم و کاری با دیگر تیم‌ها نداریم. همه در یک هتل هستیم و قرار است که به هیچ چیز غیر از بازی‌هایمان فکر نکنیم.

می‌دانی که تو درون زمین نماینده سرمربی هستی؟

بله! البته اگر هم صحبتی با بازیکنان تیم انجام بدهم، نکات مورد نظر محمد خاکپور است که به آنها منتقل می‌کنم. غیر از آن فقط سعی می‌کنم که تیم را در شرایط مطلوب حفظ کنم. البته فکر می‌کنم در این تیم همه کاپیتان هستند و من فقط بازوبند را می‌بندم.

محمدرضا مدنی

جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها