لیگ برتر بسکتبال بانوان با قهرمانی شرکت ملی گاز تهران به پایان رسید

ستاره‌هایی برای دیده نشدن

انتقاد مربی جوان شهرداری بندرعباس از همتایانش

رضوانه باقری: برخی از مربیان به فکر پر کردن جیب هایشان هستند

شهرداری بندرعباس تیمی است که تمام خصوصیات یک تیم موفق در لیگ برتر بسکتبال بانوان را دارد. این تیم در مرحله پلی آف به جمع چهار تیم اول سوپرلیگ پیوست و حالا مدعی قهرمانی است.
کد خبر: ۸۷۱۰۷۲
رضوانه باقری: برخی از مربیان به فکر پر کردن جیب هایشان هستند

به گزارش جام جم آنلاین ، شهرداری بندرعباس را جدی بگیرید. تیمی که خوب بازی می کند، تیمی که داعیه قهرمانی دارد، تیمی که تماشاگر زیاد دارد و تیمی که بازیکن خارجی هم ندارد. رسم ناپسندی است که وقتی دیگران به موفقیت می رسند ما ناراحت می شویم. حالا شهرداری بندرعباس حالا به عنوان یک تیم موفق و تماشاگر پسند در سوپرلیگ بسکتبال بانوان با انتقاداتی مواجه شده است. انتقادات بر چه اساسی است بماند. اینجا ستاره های این تیم آینده دار اهمیت دارند والبته سرمربی جوانش یعنی رضوانه باقری. باقری در حالی که از جوان ترین مربیان شاغل در سوپر لیگ بسکتبال بانوان به شمار می رود اما موفق ترین مربی این فصل هم هست.

او تیمی بسیار منسجم و آماده ساخته و قصد دارد این تیم را به مقام قهرمانی برساند. نقطه عطف این تیم بازیکنان خارجی اش است هر چند او از اینکه بازیکنان بومی تیمش نادیده گرفته شوند ناراحت می شود ، خیلی هم ناراحت.

او درباره دو بازیکن خارجی تیمش یعنی الکساندرا و بریسا که به ترتیب اهل بوسنی هرزگوین و مکزیک هستند می گوید: الکساندرا سنتر بسیار خوبی است و می تواند الگوی خوبی برای سایر بازیکنان ما باشد. بسیاری از بازیکنان بومی ما نظیر مرضیه تندرو و یا انیس مرادی و البته کاپیتان تیممان یعنی مهسا پراندخت از این بازیکن بوسنیایی الگو می گیرند. اما متاسفانه برخی از مربیان تیم های دیگر موفقیت های تیم ما را فقط به حساب الکساندرا و دیگر بازیکن خارجی مان می گذارند که واقعا بی انصافی است.

وی افزود: در مسابقه با نفت آبادان بازیکنان بومی ما عملکرد بسیار درخشانی داشتند. مرضیه تندرو به تنهایی 23 امتیاز گرفت و انیس مرادی نیز 16 امتیاز کسب کرد. الکساندرا نیز 22 امتیاز گرفت.

رز باقری در ادامه گفت: برخی از مربیان ما باید چشم هایشان را بشویند. من به عنوان یک مربی جوان انتظار دارم مربیان سایر تیم ها به جای اینکه درباره ما تخطئه کنند یاری رسان ما باشند. ما در تیم شهرداری بندرعباس هرگز زحمات دیگر مربیان را نادیده نگرفته ایم.

این مربی خاطر نشان کرد: اکنون تیم هایی مثل کوشا و گاز تهران ملی پوشان متعددی در ترکیب تیم خود دارند. حالا به این خاطر باید تمام موفقیت های این تیم ها را به ملی پوشانشان نسبت بدهیم که حالا آنها حضور ما در جمع چهار تیم را به دلیل استفاده از بازیکنان خارجی می دانند.

سرمربی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: مربیان ما باید حرفه ای تر از اینها کار کنند. برخی از مربیان ما فقط به فکر پر کردن جیب هایشان هستند. آنها می خواهند فقط یک فصل تیم داشته باشند و پس از آن اصلا برایشان اهمیتی ندارد که تیم چه آینده ای خواهد داشت. اما در بندرعباس فقط به آینده فکر می شود. وضعیت کنونی این تیم نشان می دهد تا همین الان هم کارهای زیادی برای پیشرفت انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها