kepler ردیاب هوشمندی است که شما را از انتشار گاز در محیط خانه یا محل کارتان مطلع می‌کند. به‌این‌ترتیب می‌توانید امنیت خانه و خانواده خود را تضمین کنید.
کد خبر: ۸۷۱۰۲۷

این ابزار هوشمند به مجموعه‌ای از حسگرها مجهز است که به‌طور پیوسته سطح انتشار گازهای خطرناک را در محیط خانه کنترل می‌کند. چنانچه انتشار گاز خطرناکی مانند منواکسیدکربن تشخیص داده شود، بلافاصله از طریق پخش صدای بلند و انتشار نور هشدار داده می‌شود. همچنین یک پیام هشدار نیز به گوشی هوشمندی که در سیستم تعریف شده باشد ارسال خواهد شد. این سیستم به اندازه‌ای هوشمند است که می‌تواند شما را از نخستین نشانه‌های خطر احتمالی آگاه کند. بر این اساس می‌توانید پیش از این که دیر شود جان خود را از خطر نجات دهید. می‌توانید در هرجایی از خانه از این فناوری استفاده کنید و برای همیشه خود را از خطر گاز گرفتگی مصون نگه دارید.

سفر به دنیای‌مجازی

عینک‌های iTV به شما این امکان را می‌دهد بدون این که بخواهید صندلی‌ای را که روی آن نشسته‌اید ترک کنید ‌و ‌در یک ماجراجویی مهیج با قهرمانان داستان همگام شوید. با استفاده از این عینک می‌توانید در هر مکان در یک فضای خصوصی بیننده یک فیلم سه‌بعدی با کیفیت بالا باشید.

آنچه در مقابل دیدگان شما به نمایش در می‌آید تصویری است که روی یک نمایشگر 92 اینچی نقش بسته و شما در فاصله سه متری از این نمایشگر قرار گرفته‌اید. البته می‌توانید از طریق این عینک نظاره‌گر فیلم‌های دوبعدی هم باشید. ویژگی منحصربه‌فرد این فناوری این است که می‌توانید در شرایطی شبیه خواندن یک کتاب یا تماشای عکس یا گوش دادن به موسیقی از این عینک برای تماشای فیلم استفاده کنید. iTV می‌تواند وسیله مناسبی برای سرگرمی در خانه یا سفر باشد.

تک‌چرخ برقی

با استفاده از تک‌چرخ برقی Solowheel می‌توانید آزادانه در شهر حرکت کنید. در حقیقت این تک‌چرخ برقی راهکاری ساده برای تردد و گشت‌و‌گذار در سطح شهر یا محوطه دانشگاه است و به گونه‌ای طراحی شده که هنگام حرکت، تعادل شما را حفظ می‌کند. برای افزایش تعادل و همچنین سهولت سواری روی این تک‌چرخ، دو پایه تاشو با ارتفاع کم برای آن در نظر گرفته شده است. سبک بودن این وسیله و در نظر گرفتن یک دستگیره کوچک موجب سهولت حمل آن می‌شود. برای حرکت فقط کافی است کمی بدن خود را به سمت جلو متمایل کنید. چنانچه بخواهید این تک‌چرخ را متوقف کنید باید کمی به سمت عقب متمایل شوید تا به‌این‌ترتیب این تک‌چرخ از حرکت باز ایستاده و متوقف شود. Solowheel با استفاده از نیروی برق کار می‌کند و سرعت حرکت آن به 16 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

قفل هوشمند بلوتوثی

این قفل هوشمند که Master Lock نام دارد به شما این امکان را می‌دهد بتوانید با خیالی آسوده از اموال و دارایی‌های خود محافظت کنید. با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی که برای این قفل طراحی شده ، می‌توانید این ابزار هوشمند را به‌راحتی تحت کنترل قرار داده و این قفل را باز کنید یا ببندید. این قفل به بلوتوث مجهز است‌؛ بنابراین می‌توانید فقط از طریق یک کلید به‌راحتی از آن استفاده کنید. همچنین این امکان وجود دارد که بتوانید از راه دور قفل دیجیتال در را باز و بسته کنید. حتی زمانی که به تلفن همراه دسترسی ندارید نیز می‌توانید با وارد‌کردن کد شخصی این قفل را باز کنید. این قفل در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده است و حتی رطوبت هوا نیز در عملکرد آن اختلالی ایجاد نمی‌کند.

شارژ سریع گوشی

اگر به دنبال راهکاری هستید تا زمانی که در خودرو هستید در‌مدتی‌کوتاه تلفن همراه خود را شارژ کنید، بدون تردید کابل ‌Energy Seal بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این کابل از ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی برخوردار است که می‌تواند مدت زمان شارژ گوشی یا تبلت شما را به حداقل ممکن برساند. برای بهبود یا به عبارتی افزایش عملکرد این شارژر در ساختار کابل آن از یک پوشش دو لایه استفاده شده است. این در حالی است که استفاده از این پوشش می‌تواند در افزایش دوام و استحکام کابل شارژر نیز نقش بسیار مهمی داشته باشد. استفاده از مواد با کیفیت در ساختار کابل این شارژر موجب شده زمان شارژ گوشی یا تبلت به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. یکی از دیگر ویژگی‌های کاربردی این کابل، قابلیت تغییر طول کابل است که می‌تواند حدود دو متر افزایش پیدا کند.

لباسشویی بدون نیاز به برق

ماشین لباسشویی vrego به جریان برق نیاز ندارد و با مصرف کمترین میزان آب کار می‌کند. شستن لباس‌ها در این ماشین لباسشویی فقط پنج تا ده دقیقه طول می‌کشد و مصرف آن نیز 80 درصد کمتر از ماشین‌های لباسشویی معمولی است. پس از قرار دادن لباس‌ها در داخل محفظه آن باید پنج لیتر آب و مقداری شوینده در داخل ماشین لباسشویی بریزید، سپس پدال پایی آن را سه دقیقه حرکت دهید. پس از خروج آب، بار دیگر پنج لیتر آب در داخل آن می‌ریزید و پدال آن را سه دقیقه حرکت می‌دهید. در آخرین مرحله پس از خروج آب برای آبگیری، پدال ماشین لباسشویی را یک تا دو دقیقه حرکت می‌دهید.

صدایی شگفت‌انگیز

اگر از سیم‌های مزاحم خسته شده‌اید، هدست بلوتوث چاره درد شماست. HBS-910 یکی از این هدست‌هاست که با قابلیت جمع شدن سیم و کیفیت صدای Harmon/Kardon شما را راضی می‌کند. تفاوت این محصول ساخته ال‌جی با دیگر هدست‌های بلوتوثی این است که بدنه‌ای متالیک دارد و طول عمر باتری آن بسیار بالاست. این هدست که به‌عنوان جانشین نسخه محبوب HBS-900 شناخته می‌شود، با فناوری بلندگوی چهار لایه به‌روز شده و توازن بهتر صدا و پاسخ فرکانسی مطلوب‌تر برای داشتن صدای بم قوی‌تر و صدای زیر شفاف‌تر دارد. ال‌جی، اپلیکیشن رایگان Tone & Talk را نیز همراه با این هدست جدید برای پلتفرم اندروید به‌روز کرده است. این محصول در CES 2016 رونمایی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها