یک عکس، یک متن

هیجان و خلاقیت

مردم چین برای کسب درآمد دست به هر کاری می‌زنند. آنها برای جذب توریست از خلاقیت استفاده کرده‌ و با طناب و لاستیک‌های از رده خارج، پلی معلق ساخته‌‌اند که عبور از روی آن دل و جرأت زیادی می‌خواهد.
کد خبر: ۸۶۸۶۱۳

آدم‌برفی در جوار خیام

مردم شهر نیشابور در آخرین برفی که در این شهر بارید به آرامگاه خیام رفتند و در نزدیکی مقبره این شاعر پرآوازه، آدم‌برفی زیبایی ساختند که روزهای زیادی سرپا ماند.

پراید ‌جان سخت

یکی از خودرو‌های پرطرفدار در سوریه پراید است. مردم این کشور به اندازه مردم ایران به پراید علاقه‌مند بوده و هستند. البته این خودرو در طول جنگ پنج ساله سوریه در کنار مردم این کشور مانده و مقاومت سرسختانه‌‌ای نشان داده است.

یخچال و دیوار مهربانی

دیوار مهربانی به تهران هم رسید. در برخی خیابان‌های این شهر از جمله خیابان بهشتی، دیوار مهربانی طراحی شده است، اما مردم خیابان پیروزی محله ابوذر خلاقیت دیگری هم به خرج داده و در کنار دیوار مهربانی که برای لباس است، یخچال مهربانی را هم گذاشته‌اند تا نیازمندان را هم سیر کنند و هم لباس گرم بدهند.

گردباد عجیب

مدتی قبل گردبادی استوانه‌ای که در نوع خود بی‌نظیر است، کلرادوی آمریکا را در نوردید، عکاسی خلاق از این گردباد عکس گرفت و مجله نشنال جئوگرافیک این عکس را در فهرست عکس‌های برتر خود قرار داد.

نگار در کمپ اشعه ایکس

پیمان معادی بازیگر فیلم آمریکایی «کمپ اشعه ایکس» که داستانش درباره زندانیان گوانتانامو است، این فیلم را برای پخش در ایران دوبله می‌کند. نگار جواهریان در این فیلم به جای ایمی کول (کریستن استوارت) صحبت می‌کند. معادی و جواهریان در فیلم نگار به کارگردانی رامبد جوان نیز در کنار هم بازی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها