پیست اسکی شمشک به عنوان چهارمین پیست اسکی حوالی پایتخت بازگشایی شد. با توجه به بارش‌های اخیر و به دنبال بازگشایی پیست‌های اسکی توچال، دیزین و دربندسر، پیست اسکی شمشک نیز بازگشایی شد تا علاقه مندان به ورزش‌های زمستانی امکان دسترسی به چهارمین پیست اسکی حوالی تهران را داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۸۵۹۸

ورود ممنوع برای ارسلان کاظمی

با وجود انتشار اخباری مبنی بر عضویت ارسلان کاظمی ستاره تیم ملی بسکتبال در تیم ثامن مشهد، ظاهرا مشکل قرارداد مانع بازی کردن او برای ثامن در رقابت‌های لیگ است.

فدراسیون بسکتبال در این باره اعلام کرد: تاکنون از سوی بازیکن مذکور یا باشگاه ثامن، هیچ مدرکی مبنی بر دانشجو بودن یا کارت معافیت یا مشخص بودن وضعیت خدمت مقدس سربازی وی به فدراسیون جهت صدور کارت بازی ارائه نشده و تا زمانی که این بازیکن مدارک قانونی خود را به کمیته مسابقات فدراسیون ارائه ندهد کارت بازی برای او صادر نشده و حق حضور در رقابت‌ها را ندارد.

تکذیب ادعای افشارزاده

باشگاه استقلال صحبت بهرام افشارزاده درباره انتخاب سرپرست جدید برای این تیم را تکذیب کرد.

در حالی که بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال در گفت‌وگو با رسانه‌ها از معرفی سرپرست جدید برای استقلال خبر داد و در این باره گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر انتخاب بهتاش فریبا به عنوان سرپرست جدید منتشر شد، باشگاه استقلال این اخبار را تکذیب کرد.

در اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است: پیرو انتشار اخباری در بحث سرپرستی باشگاه استقلال و مطرح شدن نام آقای بهتاش فریبا و چند پیشکسوت دیگر باشگاه استقلال به عنوان گزینه‌های سرپرستی آبی‌پوشان، ضمن احترام به آقای فریبا و سایر پیشکسوتان باشگاه استقلال، هرگونه تغییر در حوزه سرپرستی به این وسیله تکذیب و اعلام می‌شود که پورحیدری تا پایان فصل در باشگاه استقلال به عنوان سرپرست حضور دارند و باشگاه استقلال منتظر است تا بعد از رفع کسالت، ایشان به تیم بازگردند. در نبود پورحیدری، فرزاد مجیدی امور مربوطه را انجام می‌دهد.

جریمه 20 میلیونی به‌خاطر گلوله برفی!

کمیته انضباطی رأی خود را درباره دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران از سری رقابت‌های جام حذفی اعلام کرد.

در دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال که اول دی‌ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد، از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تخلفاتی مبنی بر فحاشی به بازیکنان تیم مقابل، داور بازی و پرتاب گلوله‌های برفی به داخل زمین صورت گرفت. تیم تراکتورسازی طبق ماده 79 به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

همچنین به‌دلیل تخلف شجاع خلیل‌زاده، بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز مبنی بر رفتار غیرورزشی، این بازیکن یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

پاسخ رونالدو به کاپلو

رونالدو لوئیس نازاریو ده‌لیمای، اسطوره بازنشسته برزیلی فوتبال دنیا پاسخ اتهام فابیو کاپلو، سرمربی مشهور ایتالیایی با مضمون منفی بودن حضور و رهبری او برای رختکن رئال‌مادرید را داد.

مرد سال‌های 1996، 1997 و 2002 فوتبال در این باره گفت: کاپلو در دوران خودش در دهه 90 مربی بزرگی بود، اما از وقتی برای بار دوم به رئال‌مادرید آمد، روزهای خوبش به پایان رسید و اشتیاق زیادی برای موفقیت نداشت. به همین دلیل در تیم‌های بعدی‌اش هم موفقیتی به دست نیاورد.

رونالدو در نیمه راه تنها فصل دوره دوم حضور کاپلو در رئال‌مادرید که با قهرمانی تیم در فصل 2008ـ2007 لالیگا توام شد، تیم پایتخت اسپانیا را به قصد حضور قرضی در میلان ترک کرد و کاپلو هم با وجود فتح لیگ داخلی در پایان آن فصل از مربیگری رئال برکنار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها