در تیم منتخب برنامه 90

کریمی هم میلیونی آمد

علی کریمی نهمین قطعه پازل تیم منتخب فوتبال ایران به انتخاب بینندگان برنامه تلویزیونی 90 بود؛ او با کسب بیش از یک میلیون رای به‌عنوان بهترین هافبک تهاجمی 37 سال اخیر فوتبال ایران برگزیده شد.
کد خبر: ۸۶۸۳۳۶

به گزارش جام‌جم، برنامه پربیننده 90 در حالی دوشنبه شب این هفته روی آنتن رفت که پرسش بخش نظرسنجی آن و پاسخ‌های دریافتی در نوع خود جالب توجه بود. نظرسنجی ادامه‌داری که چند هفته‌ای است به انتخاب بهترین‌های فوتبال ایران در مقطع پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز می‌پردازد. در این میان در حالی که پیشتر بینندگان این برنامه احمدرضا عابدزاده به‌عنوان بهترین دروازه‌بان، محمد پنجعلی و سیدجلال حسینی به‌عنوان بهترین مدافعان میانی، جواد زرینچه و مجتبی محرمی به‌عنوان بهترین مدافعان راست و چپ، مهدی مهدوی‌کیا و اشکان دژاگه به‌عنوان بهترین هافبک‌های راست و چپ و کریم باقری به‌عنوان بهترین هافبک دفاعی را انتخاب کرده بودند، نهمین عضو این تیم رویایی در پست هافبک تهاجمی به نظرسنجی گذاشته شد.

به نظر شما بهترین هافبک تهاجمی پس از انقلاب اسلامی کدام گزینه است؟ در پاسخ به این پرسش یک میلیون و 557 هزار نفر شرکت کردند و علی کریمی ستاره سابق پرسپولیس، تیم ملی و بایرن‌مونیخ با کسب 70.7 درصد آرا معادل یک میلیون و 29 هزار و 481 رای به‌دست آورد و به تیم رویایی منتخب‌بینندگان این برنامه اضافه شد. این در حالی بود که مجتبی جباری با کسب 12.4 درصد آرا معادل 180 هزار و 551 رای دوم شد. همچنین علیرضا منصوریان با 5.1 درصد، شاهرخ بیانی با 3.4 درصد، محرم نویدکیا با 2.7 درصد، امیر قلعه‌نویی با 2.5 درصد، مسعود شجاعی با 1.7 درصد و ایمان مبعلی با 1.5 درصد آرا در رده‌های سوم تا هشتم این نظرسنجی قرار گرفتند.

در این برنامه عادل فردوسی‌پور، مجری برنامه اعلام کرد: بهتاش فریبا و محسن عاشوری هم به این گزینه‌ها نزدیک بودند و می‌توانستند در نظرسنجی قرار بگیرند، اما با توجه به این‌که مدتی از سال‌های بازی آنها گذشته و زیاد دیده نشدند، امکان آن فراهم نشد.

او همچنین افزود: قرار است بهترین مربی داخلی و خارجی را هم انتخاب کنیم و بعد نظرسنجی با تلفیقی از منتخبان آنها انجام خواهد شد که در میان آنها قطعا اسامی علی پروین، محمد مایلی‌کهن، منصور پورحیدری و امیر قلعه‌نویی قرار خواهد داشت. شاید کاپیتان تیم منتخب را هم انتخاب کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها